Kombi z segmentu D

27 Lis 2018, 10:08

Wymiana oleju w DSG nie wpłynie aż tak na trwałość sprzęgieł i dwumasy. Warto zmieniać, ale po prostu po jakiejś liczbie zmian biegów sprzęgła się zużyją. Jeśli auto jeździło po mieście to nastąpi szybciej, jeśli po autostradzie później.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

27 Lis 2018, 10:35

Zimne luty mogą powstać w dowolonym obwodzie drukowanym, z takim tokiem rozumowania to dzida sprzedaj auto bo w sterowniku silnika masz takich lutów kilkaset tysięcy

Sprzegła i dwumasa to elementy eksploatacyjne, naturalna kolej rzeczy ze kiedys sie zuzyja i trzeba wymienic

Czesta wymiana oleju przede wszystkim uchroni zawory, pracuje w utrzymaniu ruchu w zakladzie gdzie mamy prasy hydrauliczne i tutaj raz w miesiacu jest wymieniany olej hydrauliczny wlasnie dla zywotnosci pilotów i elementów logicznych.

DSG jest drogie w serwisie i utrzymaniu ale nic co sprawia przyjemnosc nie jest tanie

jak ktos szuka oszczednosci to 1.6 z manualem jakiegokolwiek koncernu, wymieni swiece raz na 3 lata i filtry i bedzie jezdzil.
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1452
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Pakiet tuningowy TRD dla nowego Lexusa LS
    Japońska firma TRD, dostawca fabrycznych rozwiązań tuningowych dla Lexusa, przygotowała zestaw akcesoriów do tuningu najnowszej, piątej generacji flagowej limuzyny Lexus LS F SPORT. Zestaw TRD do tuningu aerodynamicznego ...