Kombi za około 10 tys.

07 Maj 2021, 21:08

Cześć.

Szukam kombi w okolicach 10k. W grę wchodzi benzyna pod gaz lub już z gazem.
Wymagania to klimatyzacja i niedrogie utrzymanie.

Wstępnie zacząłem rozglądać się za Peugeot 307 (podobno awaryjna elektronika) i Skodą Octavią (mało u mnie). Sprawdziłem też Laguna 2 (też jakieś bolączki ma z tego co słyszałem)... Z tym, że większość ofert to handlarze i wszystko jest cacy, a ja kompletnie nie znam się na samochodach.

Podpowiecie czego szukać lub podrzucicie jakieś oferty małopolskie / śląskie?
rolin
Obserwowany
 
Posty: 2

08 Maj 2021, 08:43

Zerknij:
[link do oferty na Olx wygasł] - wygląda na ładną sztukę i świeży gaz.
[link do oferty na Olx wygasł]
[link do oferty na Olx wygasł] - stoi u mnie w mieście więc jak coś mogę pomóc w oględzinach.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]?
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

19 Maj 2021, 21:21

Passaty są podobno drogie w utrzymaniu. Troszkę za sprawą zadowolonego kolegi skierowałem swój wzrok w stronę Aster H. Co sądzicie o tej sztuce?

[link do oferty na Olx wygasł]

Budżet na samo auto myślę, że mógłbym mieć ze 13 tys. Może udało by się wybrać coś 'lepszego'.

Czy jeśli auto jest od handlarza to od razu należy spisać je na straty? Z tego co patrzę to zdecydowana większość jest od handlarzy...
rolin
Obserwowany
 
Posty: 2

21 Maj 2021, 15:38

Astra ładna i warta uwagi.

Z innych modeli to może Ford Focus mk II czy Kia Ceed.

rolin napisał(a):Czy jeśli auto jest od handlarza to od razu należy spisać je na straty? Z tego co patrzę to zdecydowana większość jest od handlarzy...