Kompakt do 28tys zl

28 Wrz 2018, 21:20

galakty napisał(a):Nie dziwię się że nie upuścił, bo lakier to tylko lakier, jeśli auto jest sprawne to co z tego? Nie Ty to przyjedzie inny i kupi bez marudzenia, taka prawda.

Dla jednego tylko lakier a dla drugiego az lakier, czasem są tematy gdzie ktos szuka auta za 10tys i mu odradzaja bo jest gdzies mala ryska w 20 letnim aucie, osobiscie tez bym nie kupil auta w takim stanie nawet z cena nizsza o 2 tys, bo tyle to nawet na detailing nie starczy
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1479
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

28 Wrz 2018, 21:21

jak potrzebujesz dupowozu to może cie nie interesowac lakier, ja robie 5tys rocznie wiec chce zeby lakier byl w zajebistym stanie i jak ja dbam to tego oczekuje od innych, nie wiem co z mechanika i podwoziem bo nie doszedłem do tego momentu, sprzedajacy mówił ze mial inne telefony z propozycjami kilka tysiecy mniejszymi, klient zawsze sie znajdzie jaj bedzie mial inne priorytety
K_O_z_a
Nowicjusz
 
Posty: 25
Miejscowość: Małopolska

28 Wrz 2018, 21:26

Raziel11 napisał(a):Jak schodzi clar to juz nie bardzo, dobry detailer nawet nie podejmie sie polerki po uprzednim pomiarze powłoki

ale tu chodzi o clar w miejscu tylnego spoilera (czarna pleksa). Jak ktoś chce grubszy lakier to tylko metalik w tym modelu (ja mam pastelowy). One mają ok. 120 mikronów co sprawdziłem na grafitowym kolorze.

Powiem tak - ja nie mam żadnych rys przy przebiegu 165tys., bo zapewne była polerka przed sprzedażą tylko jakieś zaprawki gdzieniegdzie. Narazie i tak zadbałem o podwozie i na wiosnę wleci ceramika, bo mi zbrakło urlopu przez konserwację. Przed zimą twardy wosk.

Najważniejsza rada - nie kupuj czarnego, bo tam wszystko widać. Na srebrnym nie widać rys np. po myjni.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

28 Wrz 2018, 21:34

Jakie kolory były w metalicu ? ten był czarny miał miedzy 70-100mic
K_O_z_a
Nowicjusz
 
Posty: 25
Miejscowość: Małopolska

28 Wrz 2018, 21:44

srebrny,
niebieski,
pomarańczowy,
grafitowy,
kawa z mlekiem,
brązowy
czarny z efektem brązu

One jakoś tam się nazywają oficjalnie ale opisałem to naocznie (nie wiedziałem, że znam tyle kolorów :mrgreen: ). Np. ogladałem też Navy Blue (ciemny niebieski metalik) pięknie opalizujący w słońcu i miał ok. 130 mikronów ale tez malowane ze 4 elementy. Nie miał jednak rys i odprysków w nadmiernej ilości.

Inny miał 23tys. przebiegu i więcej rdzy pod spodem (w tym dziurę w progu). Ważniejsze jest podwozie jednak. Tutaj 110 mikronów i łuszczący klar na tylnej pleksi od słońca (nie widać na zdjęciu, bo tego ogólnie nie widać jak się komuś nie pokaże)

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

28 Wrz 2018, 21:59

dzida napisał(a):One jakoś tam się nazywają oficjalnie ale opisałem to naocznie

Czerwony- Milano Red R-81
Srebrny- Alabaster silver metallic NH-700M
Czarny- Cristal Black Pearl NH-731P
Niebieski- Cerlean blue met BG-53M
Granat- Deep sapphire blue pearl B-548P
Kawa z mlekiem- Urban titanium metallic YR-578M
Ciemny grafit- polished metal metallic NH-737M
Biała perła- Premium White pearl- NH-624P

To kolory z polifta
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16747
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

28 Wrz 2018, 22:01

Jeszcze gdzieś umknął pomarańczowy i brązowy (mało spotykane i bardzo chodliwe). Navy Blue tez nie wymieniłeś, a wiem, że taka nazwa jest (B523P) :)
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

28 Wrz 2018, 22:12

Fakt, Brązowy to Deep Bronze o kodzie YR-571P
Pomarańczowego nie moge namierzyć na tą chwilę, już po robocie dawno :naughty:
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16747
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

03 Paź 2018, 22:36

Trochę jeszcze poszperałem i mam ostateczne typy:
Fiat Bravo II z 2010 tjet 120KM po chipie na 150
Seat Leon II 1.6 105KM
Honda Civic 1.8 z 2007

Zazanaczam robie bardzo krótkie odcinki, i 5tys rocznie.
Najwiecej frajdy da mi bravo tylko czy podzespoły na tym nieucierpią? na drugim miejscu civic tylko tutaj trzeba troche poszukac bo w tych ogladanych lakier był w kiepskim stanie, Leon bedzie napewno miał lepszy stan blacharki niż honda tylko mułowaty ale ostatecznie mógłbym go kupić.
K_O_z_a
Nowicjusz
 
Posty: 25
Miejscowość: Małopolska

03 Paź 2018, 22:57

Przejedz sie kazdym
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1479
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

03 Paź 2018, 23:10

Nie jezdziłem tylko hondą
K_O_z_a
Nowicjusz
 
Posty: 25
Miejscowość: Małopolska

03 Paź 2018, 23:13

No to juz decyzja należy do Ciebie.

Właściwości jezdne, walory estetyczne, awaryjnosc, utrata wartosci, koszty utrzymania plusy i minusy kazdego auta i decyzja robi sie klarowna. I kwestia tego co jestes w stanie poswiecic w zamian za co. Na swoim przykladzie Ci powiem ze honda jest autem niemal idealnym ale wnetrze nie podoba mi sie do tego stopnia ze to zawazylo na decyzji o rezygnacji z zakupu
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1479
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

03 Paź 2018, 23:33

Dla mnie najwiekszym minusem jest lakier, Bravo jezdziło mi sie super tylko czy na takich krótkich odcinkach dwumas i turbina nie ucierpią?
K_O_z_a
Nowicjusz
 
Posty: 25
Miejscowość: Małopolska

03 Paź 2018, 23:40

Temat turbo na odcinkach 3km juz byl w tym temacie poruszany, moim zdaniem to nie sa dobre warunki, po 3km to ledwo płyn chłodniczy zlapie temperaturę a co dopiero olej
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1479
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

04 Paź 2018, 09:34

K_O_z_a napisał(a): tylko czy na takich krótkich odcinkach dwumas i turbina nie ucierpią?


Nic nie ucierpi, dopóki nie będziesz korzystał z jego mocy i turbo, a po co kupować turbo-benzynę żeby z niej nie korzystać? 3 kilometry? Jak bez korków i świateł to nawet olej nie złapie temperatury roboczej, ba, nawet płyn chłodniczy... Może z 70 stopni latem, zimą nawet wskazówka nie drgnie. Turbo i dwumasa nie padną, ale po prostu szkoda auta.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007