REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Jak na benzynę to raczej masz obroty na biegu jałowym w normie. Masz trochę mniej niż 750 obr/min. patrząc na obrotomierz na zdjęciu.hulczek napisał(a):obroty mam tak dziwnie po środku między 0 a 1 jak widać na zdjęciu ,dodam że miesiąc temu wymieniałem świece wszystkie filtry
Jak dodasz troszkę gazu tak do 800-900obr/min. to nie drży. Przyjrzyj się na silnik jak pracuje na wolnych obrotach może to wina poduszek silnika. Silnik powinien równo pracować przy takich obrotach na biegu jałowym. Wyłączy klimę i wszystkie odbiorniki i wtedy sprawdź jego pracę patrząc na silnik oraz zobacz jakie będą obroty na obrotomierzu.hulczek napisał(a):Ale to drganie auta jak stoję na światłach to normalne ??
No widzisz chyba wszystko zależy od samochodu u mnie są około 800 patrząc na licznik. Znowu w Toyocie obserwuję około 680-700 obrotów i to normalne Honda trzyma też około 800 obrotów. VAG będzie miał pewnie więcej ale 950 obrotów to mim zdaniem dużo jak na bieg jałowy i rozgrzany silnik.MotoAlbercik napisał(a):Kacper - a prawidłowe opbroty nie powinny być na poziomie 900-950? Ja mam tak we wszystkich samochodach.
Według zdjęcia które załączyłeś wygląda to na informację o kilometrach które pozostały do kolejnego przeglądu. Zerknij czy ta liczba ci się zmniejsza będziesz mial potwierdzenie tego co napisałem.hulczek napisał(a):Witam co oznacz ten klucz i ta liczba 2700 ??
Kacper napisał(a):Według zdjęcia które załączyłeś wygląda to na informację o kilometrach które pozostały do kolejnego przeglądu.