Land Rover Discovery II - Jak przygotować do wyprawy?

09 Lut 2016, 14:34

Witam.

Całkiem niedawno udało mi się kupić Discovery II z końca produkcji, chciałbym je przygotować do wyprawy pytanie tylko jak? Auto zostało przejrzane przez mechanika wszystkie elementy eksploatacyjne zostały wymienione na dobre zamienniki albo oryginały. Nie chciał bym nagle gdzieś w górach ocknąć się, że coś przeoczyłem. Wyprawę planujemy do Albanii dla tego też wolał bym mieć auto w 100% doposażone a jestem laikiem w tym temacie. Prosił bym o jakieś podpowiedzi w kwestii zawieszenia, wyciągarek doposażenia.

Z góry dziękuje.
Olech
Nowicjusz
 
Posty: 6
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Freelander Td4
Silnik: 2,0 Td4
Paliwo: Diesel
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

17 Lut 2016, 09:58

Olech
Nowicjusz
 
Posty: 6
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Freelander Td4
Silnik: 2,0 Td4
Paliwo: Diesel
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

21 Lut 2016, 12:49

Pytanie - co to za wyprawa? Planujesz jakiś wypad na bezdroża, czy normalną wycieczke po asfalcie? Dlaczego chcesz to wszytko wymieniac ( drążki kierownicze, sprężyny, mocowania sprężyn itd )? Wyciągarka jest dość dobrej firmy. Chwali się ją. Co do osłon, to nie wiem jak w realu, ale na zdjęciach wyglądają jakby były z cieniutkiej blaszki. Osłony muszą być z grubszej blachy, żeby spełniały swoje zadanie - żeby ta osłona nie wgieła się przy uderzeniu o np. kamień i nie uszkodziła tego, co ma ochraniać. Nie wiem, o co chodzi z tym metalowym zderzakiem pod wyciągarkę. Ja na zdjęciu widze tylko rurową osłonę zderzaka. Ale płyty pod wyciągarkę ani zderzaka metalowego nie widzę.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna