LARK VOYAGE 35.5c

20 Lut 2009, 15:35

Witam

Zamierzam kupić sobie nawigację samochodową, „LARK VOYAGE 35.5c” z mapą „NAVIGO”. Nigdy wcześniej nie miałem nawigacji, więc mam kilka pytań czy to dobra nawigacja na „start”, oraz na jakiej zasadzie polega aktualizacja „nowej” mapy bez żadnej ingerencji w sprzęt, oraz czy nawigacja sama nie zażąda nowego uaktualnienia, jeżeli nic nie zacznę kombinować. I czy w/w nawigacja nie posiada takiej funkcji jak np. 30 dniowy WINDOWS w komputerach lub laptopach, czyli po 30 dniach od daty pierwszego uruchomienia po prostu się nie uruchomi albo będzie żądała jakiś dziwnych haseł lub coś takiego.

Bardzo proszę o wyrażenie wszystkich opinii na temat tej nawigacji samochodowej będą dla mnie niezwykle cenne.

Jestem totalny laikiem

Pozdrawiam
mauser98b
Nowicjusz

Miejscowość: Słupsk

20 Lut 2009, 20:32

Witam,
Naprawdę nikt mi nie może pomóc? :(
mauser98b
Nowicjusz

20 Lut 2009, 21:09

Właściwie jest tu wszystko, czego trzeba, by sprawnie poruszać się po Polsce. Dobra mapa Polski (Copernicus), a na niej 1,6 mln rzeczywistych punktów adresowych, nieduży, ale wystarczający do obsługi ekran o standardowych parametrach, klasyczne funkcje nawigacyjne, a nawet trochę dodatkowych korzyści wynikających z dobrego oprogramowania Navigo.

Niestety już na starcie coś się firmom nie udało, wystarczy zresztą przeczytać komunikat zamieszczony na stronie Lark.com.pl. Źle to wróży produktowi.
Pozdro. Kacper
Kacper
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

21 Lut 2009, 07:51

Dziękuję i pozdrawiam czy chodziło Ci o ten komunikat:
http://www.lark.com.pl/voyage355c_pomoc.htm
mauser98b
Nowicjusz

22 Lut 2009, 16:54

Tak o ten błąd, słyszałem że nie zawsze udaje się go usunąć i są problemy.
Pozdro. Kacper
Kacper
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice