Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
MotoAlbercik napisał(a):Było juz o tym wiele razy - na początek sprawdz czujnik temperatury cieczy chłodzącej silnik - ten od ECM.
MotoAlbercik napisał(a):ECM jest to komputer sterujący pracą silnika.Czujnik temp. włącza grzanie świec żarowych.Sprawdz,czy grzanie jest wyłaczone.Sprawdz też siłowniczek,o którym pisali koledzy.Od roku produkcji tego samochodu zależy też jakie jest sterowanie silnika.
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Więc tak zawory ustawione .Głowicę pompy polewałem i dalej nie odpala.Jeszcze jedna sprawa "na popych odpala bez problemu"(wiem ,że się tak nie powinno odpalać ale nieraz muszę).andrzej_124 napisał(a):Najpierw sprawdź i wyreguluj zawory.Jak silnik jest gorący i nie odpala to polej zimną wodą stalową głowicę pompy wtryskowej tą z ktorej wychodzą przewody wysokiego ciśnienia.Jeżeli po schłodzeniu odpali to pompa do wymiany.Mam gdzieś katalog w pdf do tego silnika jak znajdę to dam go na rapidshare.
.Odkręciłem przewód paliwo podaje.Jak kręcę to nic nie kopci.A tego siłownika nie ma przy tej pompie.Jeszcze ten elektrozawór mnie niepokoi.A jakie tam powinno byartekk napisał(a):proponuje popuscic przewod od wtrysku i zakrec czy podaje paliwo ,a jak krecisz na tym ciepłym silniku czy cos kopci z wydechu.ale wiem ze 90%nie odpalania lublina to siłownik gaszenia moze jak sie zagrzeje to sie zacina