Lustrzanka

02 Lis 2009, 14:01

Witam Was serdecznie.Pod choinkę na prezent chcę kupić lustrzankę.Tylko nie znam się na tym za bardzo i nie wiem jaką wybrać.Nie chodzi producenta,bo tu jest wybór całkiem pokaźny,ale chodzi mi o inne rzeczy,bo nie wiem jak to z tym jest.Mianowicie chcę,żeby miała ona tą funkcję(nie pamiętam teraz jak ona się nazywa),że można robić wyraźne,niezamazane zdjęcia jak obiekt w casie pstryknięcia się poruszał/poruszył lub jak poruszyło się aparatem;żeby miała jak najdłuższy obiektyw i można było dość dużo przybliżyć,żeby miała wbudowaną lampę błyskową - ta co mam teraz ma tak,że jak lampa jest potrzebna,to się sama wysuwa),bo są też takie,że nie maja lampy chyba wogóle i trzeba kupić ją osobno - zakłada się na takie szyny z góry aparatu.Chyba,że wszystkie lustrzanki maja lampę i możliwość założenia tych szyn na lepszą lampę błyskową.No i oczywiście żeby miała czasówkę,wybór pleneru,wybór rodzaju lampy błyskowej,żeby można było ją przykręcić do statywu,żeby miała jakąś porządną pamięć itd,ale to juz chyba mają wszystkie aparaty cyfrowe.
Może jeszcze co będzie fotografowane - wiadomo,że jakieś ważniejsze przyjęcia,pobyt na wczasach,ale najważniejsze,że krajobrazy - góry,morze,jeziora,wschody i zachody słońca,mróz na drzewach,ptaki, itp.
Piszcie jaka lustrzanka by się najlepiej nadawała.No i cena oczywiscie - liczę,że od 1000 do 1500 zł góra.Może być allegro,MaediaMarkt,Saturn.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
0

02 Lis 2009, 17:09

Sony Alpha A300
Osobiście nie mam, ale bardzo dobry aparat. Można pod niego podpiąć wszystko.
Koleżanka posiada i zdjęcia bez żadnych obiektywów i lamp błyskowych wychodzą świetne.
Rozdzielczość 1920x1080 i zdjęcie jest piękne.