Małe i niedrogie w utrzymaniu auto firmowe

26 Lip 2017, 22:18

Witam wszystkich forumowiczów!

Szukam pomocy przy wyborze niedrogiego w utrzymaniu i możliwie niepsującego się auta (podejrzewam, że jest to po części marzenie każdego z nas :P ) na firmę.

Ładowność musi mieć tak do +/- 500kg -myślę, że więcej nie będę nim przewoził (jakieś małe maszyny, worki z cementem, wiadra z klejami czy też inne materiały potrzebne przy kładzeniu podłóg).

Jeżeli chodzi o trasy jakie pokonuję to kursuję po całej Holandii ale i sporadycznie trafiają się trasy do Belgii czy też do Niemiec.

Jestem otwarty na wszelkie propozycje -używane, nowe (leasing).

Dodam tylko, że przeglądałem kilka tematów na tym forum i myślę, że na początku wystarczy mi auto typu: Peugeot Bipper, Dacia Dokker Van, Fiat Doblo, Renault Kangoo, Opel Combo czy Ford Transit Connect (sugerowałem się jedynie ich wyglądem, a nie specyfikacjami technicznymi). Jak się uda to za jakiś czas pomyślę o autach większych (np. typu Opel Vivaro) ale póki co dopiero zaczynam biznes.

Co sądzicie o znalezionych modelach przeze mnie? Może macie jakieś inne propozycje?

Bardzo byłbym wdzięczny za podanie czegoś więcej niż tylko modelu i marki auta (wybaczcie, jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o auta i nie wiem jaki silnik powinien mieć, moc czy też powinien być diesel czy benzyna :( ).

Z góry dziękuję wszystkim za poświęcony mi czas! :D
nemonemo
Nowicjusz
 
Posty: 4
Zdjęcia: 8
Auto: Nie mam

07 Sie 2017, 21:05

Czyżby cisza przed burzą? :P
nemonemo
Nowicjusz
 
Posty: 4
Zdjęcia: 8
Auto: Nie mam

07 Sie 2017, 21:28

Najpierw musisz zdecydować czy chcesz nowe auto czy używane. Bierz pod uwagę, że używane auta tego typu będą w większości zajechane.
Nowe = idziesz do salonów, jeździsz wszystkim co bierzesz pod uwagę i bierzesz to co najbardziej Ci się podoba.
O używanych możemy pogadać ale trzeba tu chociażby informacji o budżecie.
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

16 Sie 2017, 22:31

Po głębszym namyśleniu skłonię się raczej ku opcji nowego auta w leasing'u.

Tak myślałem, że używane to tak jak by kupić kota w worku..

Jeżeli chodzi o kwotę to chciałem tak do 10 tyś. (euro) lecz w oko mi wpadły te, nieco droższe, modele (zdj. w załączniku) i nie wiem na którym modelu powinienem się skupić..

Podkreślę, że nie chcę się kierować za bardzo tym czy lubię wygląd danego auta, a jedynie tym czy jest jakieś wadliwe fabrycznie / podatne na częste wizyty u mechanika.

Co myślicie o tych, które znalazłem?

Małe i niedrogie w utrzymaniu auto firmowe
Małe i niedrogie w utrzymaniu auto firmowe
Małe i niedrogie w utrzymaniu auto firmowe
Małe i niedrogie w utrzymaniu auto firmowe
Małe i niedrogie w utrzymaniu auto firmowe
Małe i niedrogie w utrzymaniu auto firmowe
Małe i niedrogie w utrzymaniu auto firmowe
Małe i niedrogie w utrzymaniu auto firmowe
nemonemo
Nowicjusz
 
Posty: 4
Zdjęcia: 8
Auto: Nie mam

18 Sie 2017, 18:37

Niestety, Ford Transit Connect Trend już został sprzedany.. szkoda.. był całkiem wysoko na mej liście :(
nemonemo
Nowicjusz
 
Posty: 4
Zdjęcia: 8
Auto: Nie mam
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Pierwszy poślizg – trudne doświadczenie kierowcy
    Pierwszy poślizg w życiu to dla każdego kierowcy bardzo trudne doświadczenie, a opanowanie takiego poślizgu w warunkach drogowych bez odpowiedniego przeszkolenia jest prawie niemożliwe. Co robić, aby uniknąć sytuacji, gdy ...
    Przyczyny dymienia z rury wydechowej w dieslu
    Czy mając samochód z silnikiem wysokoprężnym (diesla) narażeni jesteśmy na dymienie z rury wydechowej? To pytanie pewnie zadaje sobie nie jeden właściciel diesla Postaram się opisać jakie są przyczyny dymienia z rury ...