05 Lut 2012, 14:50
Oczywiscie ze Subaryne, moze i Mazda lepiej wyglada, ale te nowe jakimis liderami bezawaryjnosci nie sa, do tego czesci bardzo drogie. W przypadku Subaru tez czesci masz drogie, ale glownym problemem w dieslu jest tylko w sumie szybko konczacy sie dwumas. Subaru moze i marka dosc malo popularna w kraju, ale jednak popyt na uzywane te autka jest dosc spory i potem problemow z odsprzedaza wiekszych nie powinienes miec.
Mimo ze to SUV, Subaru po czarnym sie powinno swietnie prowadzic, nisko polozony srodek ciezkosci dzieki plaskiemu silnikowi + prefekcyjny naped 4x4.
I czemu Mazde w benzynie porownujesz do Subaru w dieslu? Wez benzyne 2.0(ew zagazuj), to jest pancerny i prawie ze bezawaryjny silnik, tylko olej wymieniac i jezdzic. Jak 160KM to za malo, to masz jeszcze motor 2,5. Jak wolnossace motory dalej za slabe to masz tez doladowanego 2,5.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Oczywiscie w zaturbionym, jak ktos go uzywal do czego ten silnik zostal stworzony, to po pewnym czasie turbinka ma prawo pasc, nowa pewnie w smiesznej cenie, regeneracja z 1500zl.