Mazda CX-7 vs Subaru Forester

05 Lut 2012, 14:41

Witam,

Znalazłem dwa fajne samochody, w tej samej cenie i mam dylemat, który kupić. Mazda jest bardziej luksusowa i ma większego kopa, ale Subaru ma rozsądniejszy silnik [mniej pali]. Słyszałem wiele pozytywnych opinii o Subaru, szczególnie o silniku bokser. Które auto lepiej kupić? Auto dla kobiety lubiącej terenówki/suvy.

Mazda [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Subaru [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Kuguar
Nowicjusz
 
Posty: 24
Miejscowość: Okolice Warszawy.

05 Lut 2012, 14:49

no akurat silnik diesla od subaru nie jest jakiś szczególny pod względem trwałości a opinie myśle, że wzięły się z wysokiej kultury pracy (osiągi, poziom hałasu)
jest to konstrukcja droga w serwisie z racji tego, że jest to jedyny diesel w układzie bokser na rynku
benzyniakiem przejedziesz dwa razy tyle niż dieslem, a to co zaoszczędzisz na paliwie wydasz w serwisie

jeśli miałbym wybierać z tych to wolałbym Mazdę CX-7 i cieszyć się o 110KM wiecej, a co za tym idzie super osiągami, a jeśli koszty Pb byłyby zbyt wysokie to zawsze jest LPG w rezerwie ale nie wiem jak ten silnik znosi gaz
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

05 Lut 2012, 14:50

Oczywiscie ze Subaryne, moze i Mazda lepiej wyglada, ale te nowe jakimis liderami bezawaryjnosci nie sa, do tego czesci bardzo drogie. W przypadku Subaru tez czesci masz drogie, ale glownym problemem w dieslu jest tylko w sumie szybko konczacy sie dwumas. Subaru moze i marka dosc malo popularna w kraju, ale jednak popyt na uzywane te autka jest dosc spory i potem problemow z odsprzedaza wiekszych nie powinienes miec.

Mimo ze to SUV, Subaru po czarnym sie powinno swietnie prowadzic, nisko polozony srodek ciezkosci dzieki plaskiemu silnikowi + prefekcyjny naped 4x4.

I czemu Mazde w benzynie porownujesz do Subaru w dieslu? Wez benzyne 2.0(ew zagazuj), to jest pancerny i prawie ze bezawaryjny silnik, tylko olej wymieniac i jezdzic. Jak 160KM to za malo, to masz jeszcze motor 2,5. Jak wolnossace motory dalej za slabe to masz tez doladowanego 2,5.

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Oczywiscie w zaturbionym, jak ktos go uzywal do czego ten silnik zostal stworzony, to po pewnym czasie turbinka ma prawo pasc, nowa pewnie w smiesznej cenie, regeneracja z 1500zl.
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

05 Lut 2012, 19:50

Dzięki wam za pomoc! :)
Kuguar
Nowicjusz
 
Posty: 24
Miejscowość: Okolice Warszawy.