Mazda RX7

17 Gru 2009, 23:20

Witam wszystkich , jestem nowym użytkownikiem forum , utworzylem ten temat gdyz chciałbym sie doinformowac w kwestii Mazdy RX7 , poniewaz w bliskiej przyszlosci czyli okresie 2-5 miesiecy chciałbym zostac posiadaczem takowej.
Nurtuje mnie kilka pytań :

-seryjnie silnik wankla 1.3 produkuje moc 260km , jakie modyfikacje podniosł by moc do zakresu 400-450 koni , oraz jakie to by byly koszty.
-orientuje sie ktos , kto w rejonie polski zajmoje sie modyfikacjami takich silników ?.
-jak jest z dostepnoscia w polsce czesci typu : rozrzad , uszczelki glowicy itp.

Prosze wszystkich uzytkownikow o wypowiedzi oraz porady, badz przeciw wskazania zwiazane z tym samochodem .
Ps. Prosze o nie informowanie mnie na temat braku mozliwosci rejestracji samochodow z kierownica po prawej stronie , gdyz Polska jeszcze jako jedyny kraj unii ma takie prawo,ktorej juz niedlugo zostatnie prawdopodobnie zniesione.

Pzdr. Top Secret
TopSecret
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Warszawa

18 Gru 2009, 21:14

Mazda RX-7 to samochód nie występujący na naszym rynku prawie wcale. Silnik Wankla jest bardzo skomplikowanym urządzeniem i mało kto podejmie się zabawy w podnoszenie mocy. RX-7 to twinturbo więc można zacząć od zmiany na coś większego Garret TD-07L, dać pompe paliwa np. Walbro 250l/h, zakuć wał zmienić wydech na przelot 3" i zrobić remap ECU. Ale taka inwestycja to min. 15 000zł. Zdecydowanie odradzam ten samochód ze względu na brak części.
TypeRa
Nowicjusz
 
Posty: 39
Miejscowość: śląsk

18 Gru 2009, 21:20

TopSecret napisał(a):-seryjnie silnik wankla 1.3 produkuje moc 260km , jakie modyfikacje podniosł by moc do zakresu 400-450 koni

Porting kanałów wydechowych i dolotowych, większe turbo, świnka, duży IC itd. Myślę, że 10-20tyś lekką ręką.
TopSecret napisał(a):-orientuje sie ktos , kto w rejonie polski zajmoje sie modyfikacjami takich silników ?

Jest mistrz w Warszawie - Kojot. ->http://kojot.attim.pl/
TopSecret napisał(a):jak jest z dostepnoscia w polsce czesci typu : rozrzad , uszczelki glowicy itp.

W Polsce znikoma - w USA, UK i Japonii jest masa części - nie ma najmniejszego problemu z importem.

Chcesz kupić FC czy FD?

Zapraszam również na forum Mazdaspeed: ->http://forum.mazdaspeed.pl oraz zobacz na tę Mazdę RX-7 ->http://www.areajdm.pl/jdm_mazdaspeed_detaleAuta_Mazda_RX-7_2.html
Ostatnio edytowany przez pawelMX6, 22 Gru 2009, 23:01, edytowano w sumie 1 raz
pawelMX6
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 375
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Gdynia
Auto: Nie mam

19 Gru 2009, 13:06

Co do wersji to bym sie decydowal na FD bo z tego co sie orientuje ma ona wieksze kanaly wydechowe oraz dolotowe niz FC (chociaz moge sie mylic) , ogladalem juz wiele RX7'emk i mozna je kupic za calkiem przyzwoite pieniadze w USA badz UK , tak jak napisal moj przedmowca pawelMX6 sprawa iportu czesci nie jest dlamnie jakas wielka przeszkoda , chociaz wiadomo było by lepie gdyby byly dostepne w PL ,tym bardziej ze taki samochod to perelka i naprawde warto kupic Mazde za te 30-35 tys zl zainwestowac w nia troche kapusty i sie cieszyc jazda tym powiedzmy 400 konnym potworkiem :) , tym bardziej za na Polskim rynku znalezenie jakiegos fajnego importu jest niemal jak wygrana w totolotka , osobiscie uwarzam ze wydanie tych 50tys +/-jest o niebo lepsze niz kupno seryjnego 350z za takie same pieniadze.

PZDR i czekam na dalsze wypowiedzi Top Secret
TopSecret
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Warszawa