Witam. Alternator po zmierzeniu nie laduje akumulatora ponizej 2tys obrotow. W czasie jazdy tak samo. Wyswietla sie kontrolka akumulatora, gasnie powyzej 2 tys obrotow silnika. Czy ktos wie, co to moze byc ? Pozdrawiam.
Para wodna z ciężarówki - wodór przepisem na czyste powietrze W czasach, gdy smog staje się coraz poważniejszym problemem, a głównym źródłem toksycznych tlenków azotu są ciężarówki wyposażone w silniki Diesla, czas na nowe rozwiązania. Kalifornia jest znana ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.