Moc vs koszty utrzymania

Re: moc vs koszty utrzymania

28 Paź 2013, 21:23

Barol napisał(a):jesli kierowca jest dupa to VR6 spokojnie objedzie Saxo VTS.


I na odwrót :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 4588
Rejestracja: 24 Sty 2013, 20:48
Prawo jazdy od: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

Re: moc vs koszty utrzymania

28 Paź 2013, 21:26

No tak też może być :mrgreen:
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 34281
Zdjęcia: 8
Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Opel Corsa B
Silnik: 1.4 60km
Paliwo: Benzyna

Re: moc vs koszty utrzymania

29 Paź 2013, 07:33

Małe niepozorne i nie jeden wymięka.
[link wygasł]
[link wygasł]
TFSI
Stały forumowicz
 
Posty: 2138
Rejestracja: 02 Maj 2009, 16:45
Auto: Alfa Romeo 156
Silnik: 1.9JTD 115km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Škoda Kodiaq SPORTLINE i Škoda Kodiaq Scout Škoda Kodiaq SPORTLINE i Škoda Kodiaq Scout
    Modele KODIAQ SPORTLINE i KODIAQ SCOUT stawiają kolejny krok w ofensywie czeskiej marki w segmencie SUV. ŠKODA KODIAQ SPORTLINE Elegancki i dynamiczny SUV, który szczególnie przypadnie do gustu entuzjastom ...
    Hyundai i30 - kompaktowy hatchback do miasta Hyundai i30 - kompaktowy hatchback do miasta
    Najbardziej ekonomicznym silnikiem, z jakim możemy zakupić Hyundaia i30 jest wysokoprężna jednostka 1.6 CRDI DPF o mocy 95 KM. Ten silnik jest jednak dostępny wyłącznie z manualną skrzynią biegów. Aby zdobyć wersję ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Passat CC
      Monster Truck Rock Star, 11
      GTP Light
      MINI Clubman Bond Street, tył