
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
piotrauto napisał(a):1. no ale jesli mielibyście do byboru klekoczący diesel a benzyna z lpg sekwencją to co wybralibyście?
2.Jak pokarzesz mi sekwencje która przełąca sie po 1km jak silniki jest całkiem zimny to dam Ci nobla.
Ja mam instalke 2 generacji i mam ustawione na 16C i przełącza mi sie teraz po ok 2km a w mrozy musiałem przejechac 3-4km i dopiero mi sie przełączała a o ile sie nie myle sekwencje są ustawiane na ponad 30C
mój passat ma założoną sekwencję od niedawna i widze przeciez jak to jest
30C chodzi ci o temp plynu chłdoniczego?
przeciez moje auto do optymalnej temp wiec ok 80-90C nagrzewa sie juz po przejechaniu 2km
a juz po 1km przełacza sie na gaz przy temp ok 5C, mam sekwencję IV generacji za prawie 2tys zł
piotrauto napisał(a):mój passat ma założoną sekwencję od niedawna i widze przeciez jak to jest
30C chodzi ci o temp plynu chłdoniczego?
przeciez moje auto do optymalnej temp wiec ok 80-90C nagrzewa sie juz po przejechaniu 2km
a juz po 1km przełacza sie na gaz przy temp ok 5C, mam sekwencję IV generacji za prawie 2tys zł
piotrauto napisał(a):
2. co do znaczy 3,5k? k? co to jest?
piotrauto napisał(a):3. załóżmy ze mamy do pracy 5km wiec dziennie pokonujemy 10kmx5 w tygodniu 50km w miesiącu 200km w roku wyjdzie ok 2-3tys km i sie nie oplaci gazu montować? z gazem przejechanie 100km nie będzie kosztować 40zł tylko 20zł