Najnowszy wtryskiwacz LPGTECH - TECH YETI

13 Sty 2017, 12:36

TECH-YETI To najnowszy wtryskiwacz firmy LPGTECH. Jako jeden z niewielu dostępnych na rynku posiada homologację na temperatury do -40 °C!
LPGTECH
Nowicjusz
 
Posty: 17
Zdjęcia: 1
Miejscowość: Białystok
Prawo jazdy: 01 01 1991
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: BMW e60
Silnik: 4.4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2003

17 Sty 2017, 10:47

Witam
Mam pytanie odnośnie instalacji Yeti w Subaru Forester 2.0T 177KM:
1. Czy nadaje się do wyżej wymienionego auta?
2. Czy montaż instalacji nie skróci żywotności silnika?
3. Skoro wtryskiwacz jest na niskie temp. jak zachowuje się latem przy wysokich?
4. Na co powinienem zwracać uwagę przy montażu instalacji do tego typu auta?

Pozdrawiam
Karolak
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 20 05 1999
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Subaru Forester
Silnik: 2.0 T 177KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

18 Sty 2017, 09:00

1. Tak, nadaje się.
2. Jeżeli instalacja jest dobrze dobrana i odpowiednio ustawiona to nie, jednak są to silniki które są bardzo słabe i szybko zużywają się w nich gniazda zaworowe podczas jazdy na benzynie (taka konstrukcja)
3. Wtryskiwacz posiada homologację od -40 do 120 stopni i zachowuje się tak samo w tych warunkach.
4. To jest zbyt ogólne pytanie, wszystko jest równie ważne.
LPGTECH
Nowicjusz
 
Posty: 17
Zdjęcia: 1
Miejscowość: Białystok
Prawo jazdy: 01 01 1991
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: BMW e60
Silnik: 4.4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2003

29 Mar 2017, 19:06

LPGTECH napisał(a):TECH-YETI

te wtryskiwacze bardzo przypominają te konkurencji, mylę się?
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

12 Kwi 2017, 09:08

djkranc napisał(a):te wtryskiwacze bardzo przypominają te konkurencji, mylę się?
Które masz na myśli?
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

12 Kwi 2017, 21:14

moim zdaniem przypominają barracudę
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Skoda Scala z jakim silnikiem?
    Zupełnie nowy, kompaktowy model w portfolio ŠKODY dostosowuje swoją moc i charakter do indywidualnych potrzeb kierowców. SCALA dostępna będzie w czterech wariantach silnikowych: trzech benzynowych i jednym wysokoprężnym. ...

19 Kwi 2017, 14:09

Oba wtryskiwacze wywodzą się z jednego projektu więc mogą być podobne, z tym, że YETI są o wykonane dokładniej i z lepszych materiałów co pozwala na precyzyjne dawkowanie gazu a dodatkowo ich nominalna wydajność jest wyższa i odpowiada deklarowanej.
LPGTECH
Nowicjusz
 
Posty: 17
Zdjęcia: 1
Miejscowość: Białystok
Prawo jazdy: 01 01 1991
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: BMW e60
Silnik: 4.4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2003

19 Kwi 2017, 22:01

Mało wiarygodnie to brzmi, jeden projekt różne wykonania, zresztą barracuda to bardzo dobry wtryskiwacz i moim zdaniem nie ma co poprawiać.
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

20 Kwi 2017, 07:21

Każdy ma prawo do swojego zdania, testy i opinie ludzi z branży mówią jednak coś innego.
LPGTECH
Nowicjusz
 
Posty: 17
Zdjęcia: 1
Miejscowość: Białystok
Prawo jazdy: 01 01 1991
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: BMW e60
Silnik: 4.4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2003

20 Kwi 2017, 21:17

LPGTECH napisał(a): testy i opinie ludzi z branży

gdzie można poczytać o tych testach i ich opiniach, bardzo mnie to zaciekawiło
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

10 Maj 2017, 19:35

W mojej opinii Hercules jest jakościowo taki jak baracuda. Herculesyi i barakudy mają uznanie w warsztatach.
Forumowicz
Aktywny
 
Posty: 449
Prawo jazdy: 01 01 1980
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Opel Vectra
Silnik: 2,2 16V 155KM direct
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

17 Maj 2017, 10:46

To ja mam pytanie czy wszystkie wtryskiwacze na wejściu mają filtr? Widziałem gdzieś na schemacie że Hercules ma taki filterek.

Czy z czasem on się nie zapycha, co z kolei może osłabiać pracę wtryskiwacza?
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

17 Maj 2017, 13:32

Wtryskiwacze YETI mają na wejściu filtr siatkowy, jeżeli nie dopuścimy do dostania się brudnego gazu do wtryskiwacza to nie będzie miał on wpływu na zmniejszenie wydajności wtryskiwacza. Do tej pory nie mieliśmy ani jednego takiego zgłoszenia z rynku.
LPGTECH
Nowicjusz
 
Posty: 17
Zdjęcia: 1
Miejscowość: Białystok
Prawo jazdy: 01 01 1991
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: BMW e60
Silnik: 4.4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2003

18 Maj 2017, 08:50

Czyli żeby wtryskiwacze gazowe posłużyły nam długo i bezawaryjnie trzeba dbać o okresową wymianę filtrów od gazu tak żeby nie dopuścić do dostania się zanieczyszczeń do filterków w samych wtryskiwaczach.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

18 Maj 2017, 12:47

Dokładnie tak, w polsce mamy bardzo brudny gaz. Filtry należy wymieniać co 10 000km.
LPGTECH
Nowicjusz
 
Posty: 17
Zdjęcia: 1
Miejscowość: Białystok
Prawo jazdy: 01 01 1991
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: BMW e60
Silnik: 4.4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2003