Napęd 4x4

Napęd 4x4

19 Lut 2011, 17:55

Mam problem z przerzuceniem napędu z 4 na 2 w Oplu Frontera z roku '97. Mam wrażenie, że 2 napęd wszedł, ale przy rozwinięciu większej prędkości do 80 km/h jakby wracał na 4. Co mam zrobić? Co może być przyczyną? Ludzie, prosze o w miarę szybką odpowiedź.
Hm... Na jakichś tam stronach wyczytałem, że trzeba wysiąść z auta i coś poprzestawiać, tylko nie wiem o co chodzi, więc jeśli możecie napiszcie co i jak.
Veeg.
Nowicjusz
 
Posty: 1
Rejestracja: 19 Lut 2011, 17:48
Miejscowość: W-wa

Re: Napęd 4x4

19 Lut 2011, 20:19

zależy jakie masz sprzęgiełka ;) automatyczne czy manualne
jeśli manuale to trzeba wysiąść i rozpiąć sprzęgiełka przy piastach koła (obydwu)
jeśli automaty to po przerzuceniu na H2 musisz cofnąć jakieś 2 metry wtedy rozepną się same

jeśli masz wrażenie że przy takiej prędkości zapina ci przód to wymień olej w reduktorze
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6643
Zdjęcia: 1
Rejestracja: 03 Wrz 2009, 22:40
Miejscowość: z błota ;)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Mille Miglia 2017 - najpiękniejszy rajd na świecie Mille Miglia 2017 - najpiękniejszy rajd na świecie
    Po 4 dniach i tysiącu mil kierowcy startujący w Mille Miglia dotarli do Brescii! Najpiękniejszy rajd na świecie dobiegł końca. Prawie pół tysiąca zabytkowych aut wyścigowych, co najmniej drugie tyle samochodów ...
    Czy na pewno stać Cię na diesla? Czy na pewno stać Cię na diesla?
    Myślisz, że spalanie to jedyne koszta eksploatacji? A co z osprzętem silnika, wyeksploatowaniem samochodu i eksploatacją miejską. Diesel nagrzewa się po 10-15km w mieście. Wtedy ropniak pali 2x więcej jak nie więcej, W dodatku ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Tuning Show
      Helikopter - loty wycieczkowe
      Volkswagen Passat, zabudowa bagażnika CarAudio
      69. Rajd Polski, Esapekka Lappi, Janne Ferm, podium, SKODA Motorsport