NASCAR Camry w 4 odsłonach

NASCAR Camry w 4 odsłonach

02 Lis 2017, 17:43

Atrakcją na targach SEMA 2017 stoiska Toyoty były wyścigowe Camry, które zaprezentowali topowi kierowcy NASCAR – Martin Truex Jr., Kyle Busch, Denny Hamlin i Daniel Suarez.

ImageMartin Truex oraz Kyle Busch startują eleganckimi czarnymi Toyotami, w których zastosowano m.in. układ dolotowy AEM i układ wydechowy Toyota Racing Development (TRD). Truex zamontował także większe hamulce StopTech i wyczynowe opony Eagle F1 Asymmetric marki Goodyear. Busch wykonał w swoim warsztacie kute aluminiowe obręcze kół o średnicy 20 cali, na których znalazły się opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3, 255/45R20. Samochód otrzymał także przedni splitter i aluminiowy tylny spojler.

ImageBiała Camry Denny’ego Hamlina wyróżnia się pomalowanymi na czerwono obręczami kół o średnicy 20 cali i szerokości 10 cali, wykutymi na zamówienie. Specjalnie do nowego modelu Camry wykonano także poszerzenia błotników. Samochód otrzymał układ dolotowy i wydechowy AEM, zawieszenie Tein i potężne hamulce StopTech.

ImageDaniel Suarez, zdobywca tytułu Rookie of the Year w 2015 roku, opracował wspólnie z Motorsports Technical Center samochód przygotowany na tor i do jazdy po drogach publicznych. Auto otrzymało zawieszenie Tein, układ wydechowy Toyota Racing Development i dolotowy AEM, 20-calowe kute koła Rotiform oraz opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3, 255/35R20. Na pakiet aerodynamiczny auta składają się dyfuzor oraz wykonane z włókna węglowego tylny spojler skrzydłowy i przedni splitter. Samochód pokryty jest lakierem pearl white, kontrastującym z czarnym dachem.

Rutledge Wood Camry
Rutledge Wood, jeden z najpopularniejszych komentatorów NASCAR z telewizji NBC, zrealizował własną wizję sportowej Camry 2018. Inspiracją dla dziennikarza był przemysł kosmiczny. Nowy sedan po jego modyfikacjach otrzymał najwyższej klasy panele nadwozia wykonane w drukarce 3D. W tej technologii powstały według unikalnego projektu maska, przedni i tylny zderzak, nakładki na progi i panele świateł. Obniżone zawieszenie Megan Racing sparowano z 20-calowymi kołami z lekkich stopów Rotiform. Samochód został pokryty specjalnie opracowanym lśniącym fioletowym lakierem "Blurple". Ten sam kolor został użyty także we wnętrzu, które zostało całkowicie przemodelowane i wykończone skórą stosowaną do produkcji rękawic baseballowych z kontrastującym obszyciem. Wood przygotował samochód we współpracy z Real Time Automotive Solutions.
ImageToyota pokazała na SEMA także C-HR Beat Box z unikalnym systemem nagłośnienia, Toyotę Camry 2018 służącą w wyścigach NASCAR za samochód bezpieczeństwa i wystawę wszystkich 8 generacji Camry, reprezentującą ponad 3 dekady tego modelu w USA – począwszy od przedstawiciela pierwszej generacji z 1983 roku po najnowszy model na 2018 rok.

źródło: Toyota
Redakcja
Forum Samochodowe
Redakcja
Redakcja
Awatar użytkownika
 
Posty: 2600
Zdjęcia: 9556
Rejestracja: 18 Cze 2012, 13:53
Prawo jazdy od: 12 03 1998
Auto: Audi A4 B6

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak odróżnić w dieslu pompowtryski od wtryskiwaczy? Jak odróżnić w dieslu pompowtryski od wtryskiwaczy?
    Postaram się wyjaśnić jak w prosty sposób sprawdzić jaki mamy układ zasilania czy są to zwykłe wtryskiwacze czy też pompowtryski. Opiszę tez znane mi zalety i wady takich rozwiązań. Trzeba pamiętać że silniki Silniki ...
    Toyota 222D – sekretna broń Toyoty w WRC Toyota 222D – sekretna broń Toyoty w WRC
    W 1984 roku Toyota wygrała Rajd Safari Celicą Twincam Turbo. Po zachęcających wynikach fabrycznego zespołu w kilku ostatnich sezonach, Toyota zainwestowała ogromne nakłady czasu, pieniędzy i wysiłku, aby pokazać się z jak ...

  •  
    • Targi Motor Show Poznań
      Autotraper Moab Challenge, 23
      Koncepcyjny Opel Flextreme GT/E
      Tor wyścigowy