Niezawodny i dobrze wyciszony - do 8 tys. zł

Re: Niezawodny i dobrze wyciszony - do 8 tys. zł

15 Gru 2014, 14:56

Tak naprawdę dobrze wyciszone auta zaczynają się od klasy wyższej. Tutaj polecanie czegoś innego jak BMW/MB jest raczej błędem. Także autorze musisz trochę zweryfikować swoje oczekiwania z rzeczywistością...
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5038
Rejestracja: 10 Lip 2008, 12:42
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

Re: Niezawodny i dobrze wyciszony - do 8 tys. zł

15 Gru 2014, 15:02

kirin88 napisał(a):W oplu słynny diesel isuzu
W roverze niezniszczalne SDI
Czy nawet w Vag kultowe 1.9 TDI


Na 100% przy budżecie 8k są idealną opcją... do tego będą super wyciszone :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 4588
Rejestracja: 24 Sty 2013, 20:48
Prawo jazdy od: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

Re: Niezawodny i dobrze wyciszony - do 8 tys. zł

15 Gru 2014, 15:15

szybki napisał(a):Na 100% przy budżecie 8k są idealną opcją... do tego będą super wyciszone

Nie twierdze, że diesle będą super wyciszone bo nie będą ;)
Swoją odp. odnośnie diesli kierowałem do yeti65, który twierdzi, że diesel w tym budżecie to kłopoty. A to twierdzenie jak najbardziej błędne bo żywotnych starych tanich diesli nie brakuje.
Jako samochód dobrze wyciszony poleciłem e34. Wiem na własnym przykładzie, że wyciszony jest rewelacyjnie.
Offro napisał(a):Odrzuciłem samochody od BMW ze względu na niełatwe znalezienie zadbanego egzemplarza.

Czasem warto poszukać ;)
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2098
Zdjęcia: 4
Rejestracja: 29 Kwi 2013, 11:23
Prawo jazdy od: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

Re: Niezawodny i dobrze wyciszony - do 8 tys. zł

15 Gru 2014, 17:42

Części do Galanta nie będą droższe niż do BMW czy Merca z tamtych lat a i wymieniane będą niezbyt często :wink: żyjemy przecież w Eu w XXI w więc czemu miały by być jakieś problemy, skoro takowych nie ma nawet w przypadku Lexusa i innych tego typu "egzotyków"? :naughty:
Serdecznie zapraszam do lektury nowego poradnika nowa-jakosc-aut-poflotowych-vt97851.htm
mike
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 10733
Zdjęcia: 12
Rejestracja: 03 Sty 2014, 17:52
Miejscowość: Zawiercie|Kraków
Prawo jazdy od: 04 09 2013
Auto: Ford Focus Mk II
Silnik: 1.6 TDCI 109KM
Rok produkcji: 2008

Re: Niezawodny i dobrze wyciszony - do 8 tys. zł

15 Gru 2014, 18:48

kirin88 napisał(a):Swoją odp. odnośnie diesli kierowałem do yeti65, który twierdzi, że diesel w tym budżecie to kłopoty. A to twierdzenie jak najbardziej błędne bo żywotnych starych tanich diesli nie brakuje.


Udany silnik też można zajechać.Miałem w swoim życiu kilka diesli i przeważnie byłem z nich zadowolony,ale wiem też ile kosztuje utrzymanie diesla w doskonałym stanie,żeby to się opłacało trzeba dużo jeździć.W tej cenie to tylko jakiegoś naprawdę starego diesla bym kupił
yeti65
Stały forumowicz
 
Posty: 1388
Rejestracja: 12 Gru 2014, 15:08
Miejscowość: Zegrze Pd
Prawo jazdy od: 29 11 1984
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Lancer 2014, Vitara 2017
Silnik: 1,6 117KM 1,6 120KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

Re: Niezawodny i dobrze wyciszony - do 8 tys. zł

15 Gru 2014, 21:16

Jak już padła propozycja Vectry 2.5 v6 i Galanta 2.5 v6 to ja dorzucę Mondeo 2.5 v6 które kupisz za 8k a z czasem wsadzisz LPG. Polecam samemu sprowadzić z DE bo u nas same złomy
Koniu
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 18318
Zdjęcia: 4
Rejestracja: 10 Cze 2012, 17:00
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Mitsubishi ASX, LANCER i COLT z instalacjami LPG Mitsubishi ASX, LANCER i COLT z instalacjami LPG
    W polskich salonach Mitsubishi Motors są już dostępne modele ASX, Lancer i Colt z instalacjami LPG z pełną gwarancją. W takie instalacje można wyposażyć zarówno nowe samochody, jak i używane modele marki Mitsubishi. ...
    Nowa Mazda6 zaawansowana technologia i-ACTIVSENSE Nowa Mazda6 zaawansowana technologia i-ACTIVSENSE
    Mazda Motor Corporation zaprezentuje technologie "i-ACTIVSENSE" w zupełnie nowej wersji modelu Mazda6, która będzie główną atrakcją tegorocznego Salonu Motoryzacyjnego w Paryżu. "i-ACTIVSENSE" to seria zaawansowanych ...

  • Re: Niezawodny i dobrze wyciszony - do 8 tys. zł

    15 Gru 2014, 21:24

    Ja się podpisuję pod kolegą z tym e34 bo sam już można powiedzieć znalazłem fajną sztukę już zarezerwowaną dla mnie tylko,że za 14k :)
    Ale myślę,że za 8 też znajdziesz ;)

    Powodzenia :ok:
    adrianbokser
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 328
    Rejestracja: 19 Cze 2014, 18:12
    Miejscowość: Śląsk
    Auto: E32
    Silnik: m60b30
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 1994

    Re: Niezawodny i dobrze wyciszony - do 8 tys. zł

    15 Gru 2014, 22:05

    Znaczy dla mnie dobrze wyciszona to była Vectra 2.0 DTI znajomego, wiec wiecie :) Teraz szczególnie rozważam Galanta, 406 i 626. Bylem nastawiony na japońskie auto, ale Peugeot tez mi się podoba.

    Myślę, że V6 odpadaj, nie są mi potrzebne takie silniki do spokojniej jazdy.
    Offro
    Początkujący
     
    Posty: 153
    Rejestracja: 10 Wrz 2011, 11:57

    Re: Niezawodny i dobrze wyciszony - do 8 tys. zł

    15 Gru 2014, 22:10

    Laguna I DTI też jest okej
    Mondeo Mk2
    Bardzo ładne, tylko zrobić z czasem tą nieszczęsną klapę i natychmiast przed rdzą zrobić zaprawki w tych 3 miejscach na nadkolu.
    [link wygasł]
    Koniu
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 18318
    Zdjęcia: 4
    Rejestracja: 10 Cze 2012, 17:00
    Miejscowość: obecnie Fulda
    Auto: Mondeo // Astra

    Re: Niezawodny i dobrze wyciszony - do 8 tys. zł

    16 Gru 2014, 09:59

    Offro napisał(a):Myślę, że V6 odpadaj, nie są mi potrzebne takie silniki do spokojniej jazdy.


    Właśnie do spokojnej jazdy V6 są jak najbardziej odpowiednie,nie skreślaj ich tak od razu,skoro i tak mają być w gazie.Jeżeli będziesz miał do wyboru V6 w lepszym stanie to nie bierz gorszej 4-ki tylko ze względu na pojemność.A nieraz łatwiej znaleźć ładną 6-tkę niż 4-kę :)
    yeti65
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1388
    Rejestracja: 12 Gru 2014, 15:08
    Miejscowość: Zegrze Pd
    Prawo jazdy od: 29 11 1984
    Przebieg/rok: 30tys. km
    Auto: Lancer 2014, Vitara 2017
    Silnik: 1,6 117KM 1,6 120KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2014

    Re: Niezawodny i dobrze wyciszony - do 8 tys. zł

    16 Gru 2014, 10:49

    Mitsubishi Galant 2,5 V6 z LPG może to nie jest "laleczka", ale za daje rade :wink:
    yeti65
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1388
    Rejestracja: 12 Gru 2014, 15:08
    Miejscowość: Zegrze Pd
    Prawo jazdy od: 29 11 1984
    Przebieg/rok: 30tys. km
    Auto: Lancer 2014, Vitara 2017
    Silnik: 1,6 117KM 1,6 120KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2014

    Re: Niezawodny i dobrze wyciszony - do 8 tys. zł

    16 Gru 2014, 11:19

    yeti65 napisał(a):Właśnie do spokojnej jazdy V6 są jak najbardziej odpowiednie,nie skreślaj ich tak od razu,skoro i tak mają być w gazie.Jeżeli będziesz miał do wyboru V6 w lepszym stanie to nie bierz gorszej 4-ki tylko ze względu na pojemność.A nieraz łatwiej znaleźć ładną 6-tkę niż 4-kę :)


    W gazie mają być, ale sam wspominałeś, że koszta części i napraw są automatycznie większe, niż w przypadku rzędowej czwórki. Mi tam osobiście świadomość 163 KM pod maską nie przeszkadza :mrgreen:, ale też nie chcę auta, którego potencjał będę wykorzystywał w 10% a za pozostałe 90% i tak płacił...

    A co możesz powiedzieć o Peugeot 406? Który silnik lepszy, 1.8 czy 2.0? Jak z awaryjnością tego auta?

    EDIT: I jeszcze jedno ciekawe auto wpadło mi w oko - Lancia Lybra, silnik 1.8 (130 KM) albo 2.0 (150 KM). Po kilku opiniach i recenzjach z AutoCentrum odnoszę wrażenie, że ten model ma niewiele wspólnego z włoską zawodnością i niedopracowaniem. Wizualnie mam mieszane uczucia, ale wewnątrz jest naprawdę ładnie zaprojektowany. Co o niej sądzicie?
    Offro
    Początkujący
     
    Posty: 153
    Rejestracja: 10 Wrz 2011, 11:57

    Re: Niezawodny i dobrze wyciszony - do 8 tys. zł

    16 Gru 2014, 12:53

    Offro napisał(a):A co możesz powiedzieć o Peugeot 406? Który silnik lepszy, 1.8 czy 2.0? Jak z awaryjnością tego auta?


    Obydwa to dobre proste silniki,ja celowałem w 1,8 bo oszczędniejszy(nie myślałem o gazie),większe prawdopodobieństwo że nie był katowany,ale w gazie nie ma to takiego znaczenia i to dwulitrówka na pewno będzie przyjemniejsza,na całkowitą bezawaryjność auta w tej cenie nie możesz liczyć,ale to raczej bezproblemowe auto :ok:
    yeti65
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1388
    Rejestracja: 12 Gru 2014, 15:08
    Miejscowość: Zegrze Pd
    Prawo jazdy od: 29 11 1984
    Przebieg/rok: 30tys. km
    Auto: Lancer 2014, Vitara 2017
    Silnik: 1,6 117KM 1,6 120KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2014

    Re: Niezawodny i dobrze wyciszony - do 8 tys. zł

    16 Gru 2014, 12:58

    yeti65 napisał(a):W gazie mają być, ale sam wspominałeś, że koszta części i napraw są automatycznie większe, niż w przypadku rzędowej czwórki. Mi tam osobiście świadomość 163 KM pod maską nie przeszkadza :mrgreen:, ale też nie chcę auta, którego potencjał będę wykorzystywał w 10% a za pozostałe 90% i tak płacił...

    Potencjał to nie tylko osiągi,ale też komfort jazdy,najlepiej przekonać się samemu czy warto :wink:
    yeti65
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1388
    Rejestracja: 12 Gru 2014, 15:08
    Miejscowość: Zegrze Pd
    Prawo jazdy od: 29 11 1984
    Przebieg/rok: 30tys. km
    Auto: Lancer 2014, Vitara 2017
    Silnik: 1,6 117KM 1,6 120KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2014

    Re: Niezawodny i dobrze wyciszony - do 8 tys. zł

    16 Gru 2014, 13:05

    Offro napisał(a):Myślę, że V6 odpadaj, nie są mi potrzebne takie silniki do spokojniej jazdy.

    Skoro chesz mieć samochód dobrze wyciszony to właśnie 6 cylindrów będzie lepszym rozwiązaniem.
    Większy mocniejszy silnik 6 cylindrowy nie potrzebuje wysokich obrotów by sprawnie jechać. Za to jakiś mały 4 cylindrowy bzyk będzie potrzebował wysokich obrotów by jako tako przyśpieszać = hałas nie koniecznie miły dla ucha. Oczywiście nie jest to reguła, bo dobrych 4 cylindrowych jednostek nie brakuje ale do R6, V6 w większości przypadków im daleko.

    Offro napisał(a):ale też nie chcę auta, którego potencjał będę wykorzystywał w 10% a za pozostałe 90% i tak płacił...

    Błędne myślenie ;) Zagazowany duży silnik również będzie ekonomiczny. Na dodatek jazda będzie o wiele przyjemniejsza. Możesz spokojnie majestatycznie się toczyć na niskich obrotach nie żyłując silnika przy bardzo zadowalającym spalaniu. Za to gdy poczujesz potrzebe to masz czym dodusić. A jakąś małą ,,kosiarką" będziesz piłował na co dzień a gdy zajdzie potrzeba to mocy zabraknie ;)
    Offro napisał(a):EDIT: I jeszcze jedno ciekawe auto wpadło mi w oko - Lancia Lybra, silnik 1.8 (130 KM) albo 2.0 (150 KM). Po kilku opiniach i recenzjach z AutoCentrum odnoszę wrażenie, że ten model ma niewiele wspólnego z włoską zawodnością i niedopracowaniem.

    Znam kilku byłych właścicieli lybry. Każdemu to naszpikowane elektronika badziewie się psuło.
    Ludzie łapią się na alkantare i duży kolorowy wyświetlacz na desce rozdzielczej a później płaczą jak włoski śmieć zaczyna się psuć.
    Daleko nie szukać. W maju gdy sprzedawałem e30 przyjechał z Warszawy koleś właśnie lybrą. Spóźnił się 2 godz. bo samochód nawalił. Zdechła cala elektryka do tego problemy z chłodzeniem. Na krótko mu tylko zmontowaliśmy światła żeby miał jak jechać po ciemku;p Żeby było śmiesznie to działały tylko przednie więc tyły obstawiała mu moja sprzedana czarna e30 :mrgreen: Z resztą już kiedyś opisywałem na forum tą historie bardziej szczegółowo.
    kirin88
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 2098
    Zdjęcia: 4
    Rejestracja: 29 Kwi 2013, 11:23
    Prawo jazdy od: 0- 0-2006
    Auto: BMW & ROVER
    Silnik: V8 :D
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 1995
     
    • Warto przeczytać
    • VW Passat CC
      passat b5 german style
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      GTP Light