REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
w takim razie jak wytłumaczysz to, że silniki nadają się na złom po kilkudziesięciu tyś a DSG jest bezwartościowe po 150k? Nie sądzę, żeby powodem były niekompetencje ichniejszych inżynierówkkamykk napisał(a):Czy Ty w ogóle wiesz o czym piszesz?
dzida napisał(a):Nie ma USB i bluetootha:
mike1735 napisał(a):w takim razie jak wytłumaczysz to, że silniki nadają się na złom po kilkudziesięciu tyś a DSG jest bezwartościowe po 150k? Nie sądzę, żeby powodem były niekompetencje ichniejszych inżynierów
HalfPrisoner napisał(a):Z tym 1.8 to zapraszal na rozmowe z szefem ale ja nie mialem czasu jakiejs 1 h czekac ale sa, mowil ze w zaleznosci od ilosci pierwszych zamowien klientow okresla kiedy wypuszcza inne
no i co z tego, że nowoczesne skoro g.no?kkamykk napisał(a):Silniki nie grzeszą może i trwałością, ale dobrze wiemy, że to grupa VAG najprężniej rozwija się w kierunku jak najmniejszego zanieczyszczania środowiska, tak więc nic dziwnego, że korzysta z nowości technicznych. Silniki TSI są bardziej ekologiczne niż w konkurencyjnych modelach
mike1735 napisał(a):ale to, co oni tworzą to jest cofnięcie się o 5 kroków do tyłu. Ludzkość była już na etapie budowania trwałych i mało palących czy chociażby dających się przerobić na paliwa alternatywne silników aż nagle przyszedł VAG i stworzył TSI...
HalfPrisoner napisał(a):kkamyk
W Niemczech facet nie byl do konca pewny, szacowal ze blizej 6 miesiecy, a ze wiecej moglby mi powiedziec jego szef, a nie moglem tyle czekac bo mialem b . napiety harmonogram