Określenie stanu tarcz

25 Lip 2017, 06:33

Witam. Czy tarcze ze zdjęcia wymieniać czy wrzucić nowe klocki i przy następnej wymianie klocków zmienić tarcze ? Jeszcze chodzi mi po głowie przetoczenie tarcz, biorę pod uwagę tylko dlatego że jeżdżę głowie po mieście… rzadko wyjeżdżam poza miasto.
LBNxDamian
Początkujący
 
Posty: 93
Prawo jazdy: 04 07 2008
Auto: Almera N16
Silnik: 1.8 114KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

26 Lip 2017, 12:49

Jaki to samochód? Tarcza nie jest wentylowana z tego co widać na zdjęciu. Widać też spory rant zewnętrzny i wewnętrzny więc po przetoczeniu tarcza prawdopodobnie będzie już poniżej dopuszczalnej grubości. Najlepiej by było jak byś zmierzył grubość tej tarczy tam gdzie jest najbardziej zużyta (wyślizgane miejsce od klocków).
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

26 Lip 2017, 16:46

Pug 407. Tarcze wentylowane. Też mi się tak wydaje, że do przetoczenia nie bardzo się nadają. Wymienię tarcze na febi, w ciekawej cenie są.
Dzięki
LBNxDamian
Początkujący
 
Posty: 93
Prawo jazdy: 04 07 2008
Auto: Almera N16
Silnik: 1.8 114KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

26 Lip 2017, 17:44

LBNxDamian napisał(a):Tarcze wentylowane.
Na zdjęciu widać że szerokie ale na środku między tarczami brak przerwy. Jest takie jaśniejsze miejsce ale jakby zaślepione.

LBNxDamian napisał(a):Wymienię tarcze na febi, w ciekawej cenie są
Poszukaj od razu kompletu z klockami często można kupić w lepszej cenie niż osobno kompletować.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999