Opel Astra 3, Fiat Bravo

Opel Astra 3, Fiat Bravo

20 Sie 2015, 14:01

Witam zastanawiam się nad kupnem samochodu ekonomicznego, najmniej awaryjnego, do 20 tys. zł. Zastanawiam się nad Oplem Astra 3 rocznik 2007 1.6 Benzyna 115km, Fiat Bravo 2007 1.4 t-jet 120km. Nad tymi autami zastanawiam się najbardziej. Samochód użytkowany w mieście i czasami w trasę, więc w grę wchodzi jedynie silnik benzynowy. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam!
Koza
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 20 Sie 2015, 13:52
Prawo jazdy od: 12 12 2014
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: Opel Astra 2
Silnik: 2.0 DTI 101
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

Re: Opel Astra 3, Fiat Bravo

20 Sie 2015, 14:05

Jakieś upatrzone egzemplarze masz?
Linki jakieś?
Kieł
Stały forumowicz
 
Posty: 2422
Rejestracja: 08 Lis 2013, 18:22
Auto: Nie mam

Re: Opel Astra 3, Fiat Bravo

20 Sie 2015, 14:12

Nie mam upatrzonych egzemplarzy, chciałbym dowiedzieć się, który z nich wypada lepiej.
Koza
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 20 Sie 2015, 13:52
Prawo jazdy od: 12 12 2014
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: Opel Astra 2
Silnik: 2.0 DTI 101
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

Re: Opel Astra 3, Fiat Bravo

20 Sie 2015, 15:40

Fiat na pewno będzie lepiej jeździł z racji turbiny i lepszej elastyczności
Opel do spokojnego przemieszczania się i lepiej szukać 1,8/125KM
Życie jest zbyt krótkie aby jeździć nudnymi samochodami.

IS 200 by dzida
lexus-is-200-od-dzidy-vt91140.htm
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 14210
Zdjęcia: 113
Rejestracja: 05 Lis 2011, 20:40
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy od: 05 05 2008
Auto: Lexus IS 200
Silnik: 2,0 R6 155KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Hybryda? Czy to się opłaca? Hybryda? Czy to się opłaca?
    Jeżeli pokonujemy co roku dziesiątki tysięcy kilometrów i szukamy oszczędnego samochodu, wybór często pada na zakup auta z Dieslem lub instalacją LPG. Od lat na rynku jest alternatywa, która okazuje się ...
    Koniec ery diesla – czeka nas zmiana prawa w całej Europie Koniec ery diesla – czeka nas zmiana prawa w całej Europie
    Wyniki testu przeprowadzonego przez organizację ADAC nie pozostawiają wątpliwości – nowe samochody z silnikami Diesla mogą przekraczać normy emisji tlenków azotu nawet o 900 procent! Nie powinno więc dziwić, ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      Infiniti Q50
      Autosacrum 2009