Opel corsa 1.2 z LPG warto?

02 Lip 2014, 22:26

Witam, po pierwsze nie znam się w ogóle na autach. Trochę podczytałam to i owo, ale to nadal mało. W najbliższym czasie muszę kupić samochód. Budżet - 30 tyś zł. Od razu po zakupie zamierzam zainstalować gaz. Dzis przeglądając strony natknęłam się na taką ofertę [link do oferty na Olx wygasł]
Czy możecie mi powiedzieć czy warto w ogóle zainteresować się tą ofertą? Czy ktoś z forumowiczów wie jak zachowuje się taka corsa z LPG na drodze? Trochę mało informacji, ale o gaz (kiedy założono i czy jest sekwencja) dopytam jutro. Dzięki :)
maira
Nowicjusz
 
Posty: 4
Auto: Nie mam

03 Lip 2014, 09:33

Dzień dobry. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że gaz mógł być założony już fabrycznie, bo Corsę można właśnie już w salonie zakupić z silnikiem 1.2 z instalacją LPG. Nie wiem czy Pani zwróciła uwagę, że lewy tylni błotnik jest ładnie przytarty. Generalnie ta Corsa jedzie bardzo fajnie. Nie potrafię odpowiedzieć jak się prowadzi na LPG, ale miałem przyjemność jechać jako pasażer właśnie w Corsie D i naprawdę, ten samochód płynął po drodze (te odczucia będą pewnie uzależnione od tego z jakimi pojazdami miała Pani wcześniej styczność). Bardzo zależy Pani na gazie? Silniki Twinport są raczej jednostkami oszczędnymi i mało problemowymi, więc może warto zastanowić się nad samą benzyną?
Cesc93
Początkujący
 
Posty: 90
Prawo jazdy: 18 12 2012
Auto: -
Paliwo: Hybryda
Rok produkcji: 2020

03 Lip 2014, 09:39

Odpuść 1.2 bo pali tyle ile 1.4 a nie jedzie. Lepiej zainteresować się właśnie 1.4
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14068
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

03 Lip 2014, 12:51