Opel Corsa B - brak zapłonu

Opel Corsa B - brak zapłonu

28 Lis 2014, 13:16

Cześć,

Wczoraj odebrałem samochód od mechanika, ogólnie robił mi blachy ale też wymieniał świece i ogółem dużo rzeczy grzebał pod maską. W dniu dzisiejszym chciałem go odpalić i ani rusz... Akumulator sprawny, słychać, że silnik się kręci gdy przekręcam klucz w stacyjce... niestety za nic w świecie nie chce odpalić. Otworzyłem maskę i zauważyłem przecięty kabel, niżej wrzucam zdjęcia. Niestety jeśli chodzi o mechanikę samochodową jestem totalnie zielony dlatego proszę o pomoc. Czy ten przecięty kabel może powodować tę usterkę?

[link wygasł]

[link wygasł]
jari
Obserwowany

Auto: Opel Corsa B

Re: Opel Corsa B - brak zapłonu

28 Lis 2014, 14:01

jari napisał(a):Czy ten przecięty kabel może powodować tę usterkę?
Tak. Nie masz iskry na świecach bo ten kabelek ( przewód wysokiego napięcia ) łączy kopułkę z cewką zapłonową. Trzeba zakupić i wymienić. Ciekawe kto go przeciął . Sam się nie okaleczył. Czyżby jakie zwierzątka pod maską ?
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz

Prawo jazdy od: 01 01 1981
Auto: Fabia I , Fabia II
Silnik: 1,4 AME , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

Re: Opel Corsa B - brak zapłonu

28 Lis 2014, 14:08

Rano nie widziałem tam żadnego zwierzaka :) dziękuję Ci bardzo za pomoc, miłego dnia!
jari
Obserwowany

Auto: Opel Corsa B
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Poślizg w zimowych warunkach - co robić? Poślizg w zimowych warunkach - co robić?
    Wielu kierowców sądzi, że nigdy nie przydarzy im się poślizg, bo przecież jeżdżą ostrożnie lub są po prostu świetnymi kierowcami. Jednak rzeczywistość może ich zaskoczyć. Lepiej wiedzieć, jak wyjść z poślizgu. Najlepiej ...
    AutoSalon - Bass i Tuning Show, Lublin 2012 / relacja AutoSalon - Bass i Tuning Show, Lublin 2012 / relacja