Opel Corsa B - zablokowany tylny lewy fotel

Opel Corsa B - zablokowany tylny lewy fotel

02 Sie 2015, 14:45

Witam

zablokował mi się tylny lewy fotel pasażera w Oplu Corsie B '96r, 3 drzwiowy
prawy fotel działa bez problemu, lewego nie mogę ruszyć ani w przód ani w tył, czy da się samemu to odblokować? czy trzeba jechać do mechanika...
nie mogę dodać zdjęć jako załącznik, więc poniżej linki:
http://i.imgur.com/4HQwTv6.jpg
http://i.imgur.com/x9ZSnaP.jpg
Fotel jest zablokowany. Naciskanie guzika nie pomaga. Proszę o info jak można się za to zabrać - na drugim zdjęciu, na fotelu, widać 2 śruby, dostęp jest trochę kiepski, mało miejsca na śrubokręt.
Na pierwszym zdjęciu, przy przycisku, nie ma nic co mógłbym odkręcić, plastik siedzi mocno.
Próbowałem szukać na forum ale nie znajduje nic podobnego.
Jak coś zrobiłem źle (zły dział) to proszę o info, poprawię.
rucekrucek
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 02 Sie 2015, 14:27
Auto: opel corsa b

Re: Opel Corsa B - zablokowany tylny lewy fotel

18 Gru 2015, 11:57

Wyciągnij plastik ten przy przycisku od góry. będziesz mógł wtedy zerknąć jak to wygląda. Plastik na pewno jest na wcisk i tak jak piszesz może mocno siedzieć. Weź sobie jakieś płaskie najlepiej plastikowe narzędzie i podważaj z obu stron równomiernie. Możesz też spróbować wyciągnąć sam ten guzik najpierw.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 5195
Zdjęcia: 3307
Rejestracja: 19 Maj 2006, 23:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak bezpiecznie parkować? Niebezpieczeństwa parkowania! Jak bezpiecznie parkować? Niebezpieczeństwa parkowania!
    Parkowanie to jedna z podstawowych umiejętności, jakie kierowca powinien nabyć w czasie kursu nauki jazdy. Jednak nawet gdy ktoś wykona ten manewr prawidłowo podczas egzaminu, nie ma pewności, że będzie w stanie równie ...
    Ciągniki balastowe z siłą uciągu lokomotywy! Ciągniki balastowe z siłą uciągu lokomotywy!
    Najważniejszym parametrem ciągnika balastowego jest siła uciągu. Jest ona uzależniona nie tylko od mocy silnika, ale także od tego, jak skutecznie jest przekazywana na osie ciągnika – te zaś muszą mieć zapewniony stały ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Porsche Panamera 4S
      Samochody zabytkowe, 2
      Mitsubishi Eclipse GSX, silnik
      Lexus RX FSport, 3