Opel Omega, tryb awaryjny

Opel Omega, tryb awaryjny

12 Gru 2012, 23:26

Witam serdecznie, pragnę się przywitać z wszystkimi Forumowiczami, jako iż jest to mój pierwszy post na forum. Miałem się już wcześniej zarejestrować, ale jednak przyszedł problem i zrobiłem to natychmiastowo 8) Jak trwoga to do Boga.

Zmieniałem dekle z plastików na aluminiowe, bo jak wiadomo w V6 omegi jest to popularny problem. Za pierwszym razem pomieszałem przewody zapłonowe, kierowałem się schematem z Internetu, a nie oznaczeniami cewki, co było moim pierwszym błędem. Problem został naprawiony. Omega odpaliła! Niestety nie nacieszyłem się długo bo skrzynia przeszła w tryb awaryjny. Szybko pod komputerek i błędy immo (?) i zaworu EGR. Gość co mi sprawdzał i kasował błędy, które po ponownym uruchomieniu silnika znów się pojawiły w tej samej ilości, powiedział, że mam połowę rzeczy nie popodłączanych i stąd ten tryb awaryjny. Domyślam się, że są czujniki czujniczki czujnikami pogadaniające. Dlatego też przygotowałem kilka zdjęć, z rzeczami o któych nie mam bladego pojęcia, a nie pamietam jak powinny być zamontowane, bo Omega stoi od poprzedniego piątku (blisko tydzien :x ) Może podpowiecie mi coś konkretnego co z jakim zdjęciem połączyć. Skrzynia rusza jak to w trybie awaryjnym z 4tego biegu, mogę użyć pierwszego, drugiego, trzeciego w manualnej. Irytują mnie bardzo te trójniki, do których idą przewody podobne do słomki, ale o niższej średnicy, może mieć to jakikolwiek wpływ na to, ze auto jeździ w awaryjnej? (achtung, achtung) Ogólnie rzeczbiorąc ręcę i nogi odpadają. Mechanicy poumawiani na za 2 tyg w zwyż, żadnego się doprosić nie można, chociżby przyjechał i spojrzał co nie co. Za darmo nic nie chce, bo można jedynie za darmo w morde dostać, a na żadnym nie można polegać u mnie w mieścinie.

Jak ktoś ma fachowe "oko" to na pierwszy rzut oka powie, co to może być. Będę bardzo wdzięczny, ponieważ mechanik miał przyjechać do mego garażu i tyle go widziałem. Z góry serdeczne dzięki.

http://alley.host56.com/omega/silnik/
Alley
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 12 Gru 2012, 20:21
Prawo jazdy od: 19 07 2008
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Opel Omega B
Silnik: 2.5V6 X25XE
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Kamperem na wakacje - poradnik dla początkujących Kamperem na wakacje - poradnik dla początkujących
    Podróż kamperem jest porównywana do żeglowania na pokładzie jachtu. Przez wielu jest to uznawane za jeden z najlepszych sposobów na spędzenie wakacji. Na szczęście nie trzeba być właścicielem dobrze wyposażonego ...
    Hyundai Santa Fe Nowej Generacji Hyundai Santa Fe Nowej Generacji
    "Nowy Santa Fe kontynuuje globalny sukces modelu. Zaprezentowany w 2001 roku, model Santa Fe pierwszej generacji jest podstawą wiarygodności i doświadczenia marki w segmencie SUV" powiedział Thomas A. Schmid, Dyrektor Operacyjny ...

  •  
    • 2013-Chevrolet-Corvette-013-medium
      Man 4x4, Dakar, model RC, offroad, 5
      received 1733443706677483
      Wypadek w Zawierciu