Opel omegaB 2.0 16v - strzela mi w tłumik

10 Paź 2008, 18:20

mam problem z silnikiem bardzo strzela mi w tłumik jakby był zapłon przestawiony ale wszystko jest soprawdzone i jest dobrze samochód nie ma siły i wolnych obrotów mechanik stwierdził że poszla uszczelka pod głowicą i wypalił się zawór. czy to są przyczyny tego

na drugim cylindrze nie ma ciśnienia prawie wogóle choć na pierwszym jest super. nie znam się na tym choć myślę że jak kupowałem to jednak było coś nie tak choć chodziła nawet dobrze a zrobiłem nią 1500 km w ciągu miesiąca na następnych już zrezygnowaliśmy ze sprawdzania. ale czy przy uszczelce by dostawał wystrzałów i to często przy troszkę większych obrotach. Świece są nowe a kable nie mają żadnego przebicia. Jest to silnik ECOTEC 136km.
Ostatnio edytowany przez rafalzak 10 Paź 2008, 22:09, edytowano w sumie 2 razy
rafalzak
Nowicjusz
 
Posty: 2
  • 10 Paź 2008, 19:26

    Niewiem czy zawór ale uszczelka pod głowica napewno.Okaże się gdy zdejmie glowicę.
    stefan215
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 62

    10 Paź 2008, 20:56

    a mógłbyś coś więcej napisać o tej usterce.bo po prostu mogą być do wymiany tylko świece i przewody i uważam że od tego powinneś zacząć sprawdzanie.
    choć nie wykluczone to jest że naprawde padła uszczelka i wypalił się zawór.
    A tak wogóle to się stało z dnia na dzień czy dłuższy czas tak jeździłeś?
    autolucas
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 134
    Miejscowość: Płock

    10 Paź 2008, 21:10

    8) Witam...To czy zawór czy uszczelka to można sprawdzić tylko przez pomiar ciśnienia w cylindrach jest to tania operacja.
    MK
    Nowicjusz
     
    Posty: 24
    Miejscowość: Świnoujście

    12 Paź 2008, 09:35

    na drugim cylindrze nie ma ciśnienia prawie wogóle choć na pierwszym jest super. nie znam się na tym choć myślę że jak kupowałem to jednak było coś nie tak choć chodziła nawet dobrze a zrobiłem nią 1500 km w ciągu miesiąca na następnych już zrezygnowaliśmy ze sprawdzania. ale czy przy uszczelce by dostawał wystrzałów i to często przy troszkę większych obrotach. Świece są nowe a kable nie mają żadnego przebicia. Jest to silnik ECOTEC 136km.
    rafalzak
    Nowicjusz
     
    Posty: 2

    12 Paź 2008, 23:07

    8) Witam...Przy nieprawidłowym ciśnieniu w cylindrach morze dochodzić do detonacji ponieważ paliwo z cylindrów o niskim sprężaniu jest nie do końca spalane, i lepiej jest sprawdzić wszystkie cylindry na sucho a potem po wlaniu trochę oleju jeżeli ciśnienie się poprawi oznaczać to będzie że winne są pierścienie na tłokach, a jeżeli nie to zawory do roboty, natomiast jeżeli ciśnienie będzie takie same w cylindrach sąsiadujących ze sobą to winna jest uszczelka pod głowicą.
    MK
    Nowicjusz
     
    Posty: 24
    Miejscowość: Świnoujście