
Koniu napisał(a):W Passacie szwankuje elektronika

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
DamianE90 napisał(a):Mazda vs Passat
- Mazda niedostępna w ówczesnych latach jako nowe auto w Polsce, ale spokojnie można kupić super auto z Włoch od uczciwego Mirka handlarza, (btw. polecam Ostrów, Płock i Lubin): 3 - 0 dla Mazdy
- Części przez ww. niedostępność aut oraz azjatyckie pochodzenie są wręcz oddawane za darmo i dostępne w każdym sklepie. W przeciwieństwie do Passata gdzie ceny są z kosmosu, ale co argumentuję przecież jego niemieckie pochodzenie i tak duża ilość aut na rynku: 2 - 0 dla Mazdy
- Passat to po prostu... wieśwagen: 3 - 0 dla Mazdy (Albo i 4... )
- Skoro w Passacie robi się zawieszenie 10 razy, a w Maździe raz, to wytrzymuję ono nawet 200 - 300 tys km: Spokojnie 5 - 0 dla Mazdy
- Elektryka w Maździe NIE POTRAFI się zepsuć zwłaszcza, że na rynku wtórnym aż roi się od IGIEŁEK od Mirka handlarza, które nigdy nie sprawią kłopotu: 2 - 0 dla Mazdy
Zamiast 5 - 1 , proponuję napisać 20 - 1, chociaż naprawdę nie wiem, czy ten 1 punkt dla Passata jest aby zasłużony i czy to przypadkiem nie jakaś drobna pomyłka
michał80 napisał(a):A co dokładnie szwankuje ? Jak to auto jest proste jak konstrukcja cepa. Tam nie ma co szwankować.
DamianE90 napisał(a):- Elektryka w Maździe NIE POTRAFI się zepsuć zwłaszcza, że na rynku wtórnym aż roi się od IGIEŁEK od Mirka handlarza, które nigdy nie sprawią kłopotu: 2 - 0 dla Mazdy
DamianE90 napisał(a):- Mazda niedostępna w ówczesnych latach jako nowe auto w Polsce, ale spokojnie można kupić super auto z Włoch od uczciwego Mirka handlarza, (btw. polecam Ostrów, Płock i Lubin): 3 - 0 dla Mazdy
dzida napisał(a):bo Passaty to same salonówki z PL u nas przecież
krizz napisał(a): 500 zł całe orginalne inni ze 1 tys + już się pogubiłem
dzida napisał(a):niech kosztuje i 500zł ale co z tego jak ciągle będzie wkurw**** grzechotaniem i rępoleniem. Spędzając tyle czasu w aucie chciałbym spokoju, a nie omijając każdą dziurkę bulwersować się w stylu "dopiero co go ***** zrobiłem"
To niech założy raz a dobre i będzie miał spokój
A koło Mazdy będzie latać co chwile i zaprawki robić .
Dobra może źle się wyraziłem ale ośmieszasz się Ty bo wiesz jakie był przesłanie..michał80 napisał(a):nie rozśmieszaj mnie
Na przykład opuszczanie szyb, radio. Niby błahe rzeczy ale jedziesz sobie w zimie autostradą, opuszczasz szybę żeby zapłacić pani w okienku i potem jej nie zasuniesz.. Teraz powiesz że skrajny przypadek ale może się zdarzyć. Koszt naprawy, to około stówki ale po prostu jest to wku..michał80 napisał(a):A co dokładnie szwankuje ?
Proponuje postudiować trochę i nie powielać mitów np. na temat drogich części do Mazdy. Są one ciut droższe a nie drogie ale za to przejeżdżą Passata 10 razy.DamianE90 napisał(a):Mazda vs Passat
- Mazda niedostępna w ówczesnych latach jako nowe auto w Polsce, ale spokojnie można kupić super auto z Włoch od uczciwego Mirka handlarza, (btw. polecam Ostrów, Płock i Lubin): 3 - 0 dla Mazdy
- Części przez ww. niedostępność aut oraz azjatyckie pochodzenie są wręcz oddawane za darmo i dostępne w każdym sklepie. W przeciwieństwie do Passata gdzie ceny są z kosmosu, ale co argumentuję przecież jego niemieckie pochodzenie i tak duża ilość aut na rynku: 2 - 0 dla Mazdy
- Passat to po prostu... wieśwagen: 3 - 0 dla Mazdy (Albo i 4... )
- Skoro w Passacie robi się zawieszenie 10 razy, a w Maździe raz, to wytrzymuję ono nawet 200 - 300 tys km: Spokojnie 5 - 0 dla Mazdy
- Elektryka w Maździe NIE POTRAFI się zepsuć zwłaszcza, że na rynku wtórnym aż roi się od IGIEŁEK od Mirka handlarza, które nigdy nie sprawią kłopotu: 2 - 0 dla Mazdy
Zamiast 5 - 1 , proponuję napisać 20 - 1, chociaż naprawdę nie wiem, czy ten 1 punkt dla Passata jest aby zasłużony i czy to przypadkiem nie jakaś drobna pomyłka
a to powyżej 1700zł już nie ma?Magda93 napisał(a):Od 500 do 1700.
To oceń sprawiedliwie kolego.DamianE90 napisał(a):Moje oburzenie jest tylko wynikiem bardzo niesprawiedliwego porównania VW Passata B5fl do Mazdy 6, które mogło wprowadzić w duży błąd zainteresowanego i nie powinno się zdarzyć doświadczonej osobie z forum.
a na niemieckich to aż do śmierci na szrocie może?michał80 napisał(a):Oryginalne czyli lemforder(fabrycznie zakładane przy montażu) kosztuje minimum 1500zł. I one wytrzymują po 100tyś albo więcej na naszych POLSKICH drogach
A to jest dopiero szczyt niewiedzy. Jak się nie dba to się będzie latać przy każdym aucie.michał80 napisał(a):A koło mazdy będzie latać co chwile i zaprawki robić .
Baza z danymi technicznymi samochodów marki VOLKSWAGEN. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne VOLKSWAGEN