Passat B7 2014 wersja USA

25 Sie 2022, 17:52

Witam, na 30 urodzinki dla żony kupiłem jej wyżej wymienione autko.
1.4 TSI po chipie wersja USA . Jestem laikiem jeśli chodzi o samochody i nie znam się na nich, dlatego postanowiłem Was dopytać.

Chcę to autko "odpicować" i dokupić kilka małych bajerów a mianowicie:
-przerejestrować na indywidualne tablice
-kupić projektory z własnym logo zamiast oryginalnych świateł w drzwiach
-wymienić głośniki +dołożyć subwoofer w miejsce koła zapasowego(ale tutaj mam obawy jednak o jazdę bez zapasów i to chyba nie jest przemyślane z mojej strony...)
-kupić ładne felgi 17-18
-wymienić radio, tutaj mam pytanie...dołączam zdjęcie aktualnego radia w tym samochodzie, chciałbym je zastąpić jakimś fajnym radiem z androidem(nawigacja, YouTube, zestaw głośnomówiący, kamerka cofania)

Nie wiem czy to nie będzie pachnieć wiejskim tuningiem ale z drugiej strony...do tej pory jeździliśmy "starym" audi z 98 i duzo ludzi się z nas "śmiało". Więc chciałbym żeby to nowe autko wyglądało.

Dziękuję bardzo za pomoc i rady :)
Barnaba992
Obserwowany
 
Posty: 1
Zdjęcia: 1

26 Sie 2022, 06:47

Barnaba992 napisał(a):przerejestrować na indywidualne tablice
To zgłaszasz podczas rejestracji więc procedura jest całkiem prosta.
Barnaba992 napisał(a):-kupić projektory z własnym logo zamiast oryginalnych świateł w drzwiach
Tu też powinno być prosto bo najczęściej podpinasz się pod istniejąca instalacje, wiekszy problem to czasem wywiercenie otworu o ile nie montujesz ich zamiennie w miejscu oryginalnego podświetlenia.
Barnaba992 napisał(a):-wymienić głośniki +dołożyć subwoofer w miejsce koła zapasowego(ale tutaj mam obawy jednak o jazdę bez zapasów i to chyba nie jest przemyślane z mojej strony...)
Tu pole do popisu jest ogromne i na początek warto ustalić sobie jakiś budżet na takie dzialenie. To że zamontujesz bubwoofer w miejscu zapasu nie oznacza że nie możesz wozić go w bagażniku (najlepsza wtedy jest dojazdówka).