Pęknięcie blachy nad przednim kołem

28 Mar 2009, 23:00

Witam.

mam problem z pęknieciem blachy samochodu koło koła(przedniego) mianowicie "uderzyłam" o krawężnik (kto wymyślił te wysokie krawężniki ?? :P ) i zrrysowałam zderzak. martwi mnie to pękniecie, jest dośc spore ;/ czy można temu jakoś zaradzić w sposób jak najbardziej ekonomiczny? czyli max zysków przy min. kosztach ?

byłabym bardzo wdzieczna za wszelkie odpowiedzi

Pozdrawiam

Gosia
koteczka170
Nowicjusz

29 Mar 2009, 16:26

Koteczko tak to napisalaś,ze nie wiadomo gdzie to pęknięcie jest,tuż nad kołem tam gdzie jest mocowanie amortyzatora?
PhantomASA1
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

29 Mar 2009, 22:39

Jeszcze gdybym wiedziała gdzie jest amortyzator to byłoby miło ;) Trudno jest to wytłumaczyć ; jak jest koło nad kołem . Nie wiem czy wiesz o co mi chodzi, ale nie znam się zupełnie na samochodach, typowa kobieta. W każdym razie będę musiała wybrać się do warsztatu niech spojrzą na to fochowym okiem, mam nadzieję że nie będzie mnie to duż kosztować. Pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie. :D
koteczka170
Nowicjusz

02 Kwi 2009, 13:12

już sprawa została załatwiona :) okazało się, że problemem był tylko odpryśnięty lakier i porysowany błotnik :)
koteczka170
Nowicjusz

02 Kwi 2009, 21:47

No i jeszcze zapomniałaś dodać,że twoimi pazurkami! :wink:
PhantomASA1
Forumowicz VIP

03 Maj 2009, 19:12

A właściwie to co sie robi z pęknięciem? no i dlaczego lokalizacja ma takie znaczenie? Mam takie na 4-5cm na masce w miejscu gdzie schodzi na dół w stronę zderzaka.
No i jedzcze cos - co da sie zrobić z odpryskiem na zderzaki? Moim zdaniem głupi pomysł robić lakierowane zderzaki, ale trudno. Spod srebrnego lakieru wyłazi wielka czarna plama, wygląda paskudnie. Był stuknięty nie wiadomo jak dawno i nikt z tym nic nie robił, a ja nie chcę z czymś takim jeździć :mad:
Kolega radzi, by przeszpachlować, ale martwię sie czy później to dobrze wyrównam żeby nie było "różnicy poziomów"...
Everybody lies.