REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Jeżeli temperatura silnika na wskaźniku nie przekracza 90 stopni to wszystko może być ok ponieważ w niektórych samochodach wentylator załącza się przy np. 104-105 stopniach. W układzie ciśnieniowym zazwyczaj jest to wyższa temperatura tak jak w twoim przypadku. Możesz to sprawdzić obserwując na postoju jak silnik będzie pracował na biegu jałowym kiedy załączy się wentylator.Fabidj napisał(a):Doszlismy do wniosku że samochód gasnie przed osiągnięciem 90 stopniowej temperatury silnika. płyn chłodzący ma wtedy około 100 stopni A wentylator nie chodzi.
Trzeba wziąć latarkę i tak oświetlić zbiorniczek żeby było widać ile jest płynu w środku. Musisz to sprawdzić w pierwszej kolejności. Przy chłodnym silniku nie powinno być mniej niż w połowie pomiędzy min. i max.Fabidj napisał(a):Dodam jeszcze że nie jestem w stanie sprawdzić czy płyn chłodzący jest w zbiorniczku bo przez pojemnik nic nie widzę, A nakrętka jest tak wyprofilowana że tez nic nie widać.