Pierwsza terenowka do 10tys - poczatkujcy kierowca

09 Maj 2010, 22:27

Witam!
Otóż jestem początkującym kierowca zachwyconym offroadem :)

I tu pada moje pytanie.

Co polecacie na pierwsza terenówkę do 10tys?
Terenówka do jazdy po lesie jak i drodze, najlepiej by miała małe spalanie(wskazany gaz), jestem ze świętokrzyskiego także wypady do lasu byłby dosyć często.

Co polecacie?

Pozdrawiam!
ilovetechno
Nowicjusz
 
Posty: 12
Miejscowość: Swietokrzyskie

10 Maj 2010, 03:42

Myślę że vitara spełniała by twoje oczekiwania . Jest wygodna jak na terenówkę przystało i dobrze robi w terenie :wink:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

10 Maj 2010, 08:47

10kzł to mało na vitarę. w miarę utrzymany golas kosztuje między 8 a 10kzł, a gdzie do tego pakiet startowy, o oponach w błoto nie wspominając.

auto ma służyć tylko w teren czy również do codziennej jazdy?
jeśli tylko w teren to samuraj, jak to drugie to vitara po doskładaniu jeszcze 2kzł lub może pajero I.
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

10 Maj 2010, 11:36

Również do codziennej jazdy.
Na co patrzec przy zakupie?
Moze wkleicie mi pare linkow z ciekawymi ofertami? bylbym wdzieczny.

Czyli mowicie ze za 10tys Vitary nie kupie?:(
Autko bardzo dobre z tego co sie orientuje.
ilovetechno
Nowicjusz
 
Posty: 12
Miejscowość: Swietokrzyskie

10 Maj 2010, 11:46

kupisz ale w niezbyt dobrym stanie i włożysz 5kpln zanim doprowadzisz do stanu dobrego, do tego zawieszenie, opony, jakieś zaczepy co by cię szarpać można było (seryjne są do niczego) i wychodzi w sumie 17 kpln :mrgreen: