Pierwsze auto do 10 tyś

24 Paź 2016, 08:11

Witam. Panowie, potrzebuje waszej porady. W temacie samochodów jestem kompletnie zielony. Szukam pierwszej fury, dojeżdżałbym nia do pracy (10km), z raz na tydzien do domu (30km) no i raz na dwa tygodnie w trasę ok 100 km. Rocznie wychodziłoby więc ok 11-12 tysięcy. Chciałbym cos możliwie taniego w utrzymaniu/eksploatacji, ale rownież zeby jednak miało troche dynamiki. Moj budżet to 10-12 tysięcy. Myślałem nad benzyną + lpg. Czy to będzie dobry wybór, biorąc pod uwagę sposób w jaki bede uzywal samochodu? Czy prawdą jest, że instalacje LPG są zawodne? Spodobała mi się Audi A4B5 i Seat Leon. W tej Audi lepszy bedzie silnik 1.8 czy 1.8 Turbo? Rozwazalem tez silnik 1.6 (w przypadku Leona), ale czytałem, że nie jest to najlepsza maszyna, jednak nie było to podparte żadnymi argumentami. Ewentualnie moze macie jakies inne propozycje?
szymonz9
Nowicjusz
 
Posty: 4
Auto: Nic

24 Paź 2016, 10:27

Temat wałkowany 10000 razy... w ciągu tygodnia, wystarczy poczytać forum

Audi a3/Gulf/Leon 1.8 (+2,0 w Gulfie), Astra G 1.8/2.0, Corolla e12 1.6, Focus mk1 1.8/2.0, Mazda 323 2.0.
a4 warunkowo (zależy jakie masz u siebie drogi), bo zawieszenie delikatne i drogie w wymianie (jeśli robimy na dobrych częściach). Tutaj również 1.8
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14080
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

24 Paź 2016, 13:01

mike, przejrzałem około 20 stron forum i nie znalazłem nikogo, kto poszukiwałby auta do takich zastosowań jak ja. jestem z Łodzi, drogi mam raczej w porządku, trasy będę robił po autostradzie. bylbys tak mily i przejrzal ogloszenia tych a4 i a3?

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do oferty na Olx wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł]