Pierwsze auto do 30 z Automatem

26 Maj 2024, 10:11

Co w audi jest fajnego ? Estetyka i rozmiar auta :D po prostu inne mają jeszcze więcej wad niż te audi albo się nie podobają .....nawet jeśli mają lepsze wyposażenie ....trzeba pamiętać że jestem laikiem i może innych marek modeli nawet na oczy nie widziałem i nie wiem że takie istnieją .....wiem może też by się podobało :D
kevin161
Nowicjusz
 
Posty: 29

26 Maj 2024, 10:18

kevin161 napisał(a):inne mają jeszcze więcej wad niż te audi

Co to znaczy inne ? Napisałeś o jednym modelu innej marki :D też zerknąłeś na proponowaną Honde ufo którs szczególnie Fl i automat nie posiada nawet połowy wad Audi :D
kevin161 napisał(a):trzeba pamiętać że jestem laikiem i może innych marek modeli nawet na oczy nie widziałem i nie wiem że takie istnieją

No właśnie i to jest klucz do tematu :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10439
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

26 Maj 2024, 10:21

Mike ale sam szukasz w tym przedziale automat podobne auto :)
kevin161
Nowicjusz
 
Posty: 29

26 Maj 2024, 10:26

szybki wpisałem to Hondę w google i masa mechaników pokazuje jak gnije i jako laik sie wystraszyłem że wpadnę na minę ....
kevin161
Nowicjusz
 
Posty: 29

26 Maj 2024, 10:38

kevin161 napisał(a):szybki wpisałem to Hondę w google i masa mechaników pokazuje jak gnije i jako laik sie wystraszyłem że wpadnę na minę ....

To wpisz sobie na google "a3 1,6 bierze olej" albo "a3 stronic szarpie" albo "a3 zepsuty licznik" albo "a3 tylne ledy problem" :naughty:

Honda rdzewieje ale czy UFO fl ? Nie mam pewności.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10439
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

26 Maj 2024, 10:50