Witam, przymierzam się powoli do zakupu samochodu, zależy mi na bezawaryjności oraz niskich kosztach utrzymania. Kwota do wydania-8 tyś. Trochę szperałem po necie i znalazłem takie autka jak: -Nissan Almera N16 -Mercedes A 170 i A 140 -Peugeot 206 -Opel Corsa C -Mazda 323 F -Ford Focus mk1 -Mitsubishi space star Zasadnicze pytanie czy w/w auta w ogóle ''stoją'' w takich cenach? Tzn. czy kupie w miarę zadbany egzemplarz za te pieniądze? Dodam, że Golfy odpadają.
Witam serdecznie, odradzam na pewno kupno dwoch pierwszych samochodow, mercedes a jest to techniczny nie wypal mercedesa, sprawia wiele problemow a informacji na ich temat bardzo wiele znajdziesz w internecie, co do almery to bardzo podobnie, odradzam rowniez kupno renault laguna 2 z roku 01-05, mam nadzieje, ze pomoglem. Pozdrawiam
Dzięki za odpowiedzi. Generalnie trochę mi to rozjaśniło. Dużo złego się słyszy o Fiatach, punto to dobry wybór? Chciałbym żeby autko było tanie, ale przede wszystkim nie jestem mechanikiem. Kolejna sprawa, jaki silnik byłby odpowiedni do Astry G? Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś propozycje to śmiało, wszystko biorę pod uwagę.
Ferrari F12 Berlinetta F12 to rasowy włoski grand tourer. Auto zachwyca osiągami - do pracy zaprzęgnięto w nim silnik V12 o mocy sporo ponad 700 KM, wygodnym i dopracowanym wnętrzem i oczywiście świetną, smukłą sylwetką z długą maską. Odmiana pozbawiona ...
No, no całkiem całkiem, szczególnie ta druga. Nie wiem co myśleć o silnikach wysokoprężnych opla. Mowa o tym 1.7 W zasadzie fajne auto, ale potrzebuje czegoś mniejszego, będę jeździł sam, więc nie potrzebuje takiej ''budy'' Dlatego wcześniej wspomniałem o Corsie C, może jakaś Fiesta za te pieniądze? Albo jakiś mały Citroen. Proszę o porady.