Płyn do chłodnicy

Płyn do chłodnicy

18 Cze 2017, 19:33

Jestem totalnym laikiem i mam pytanie potrzebuje dolać płynu do chłodnicy, dopiero co kupiłem samochód płyn jest koloru różowego czy wystarczy że wleje jaki kolwik płyn chłodniczy różowego koloru? I czy przed wlaniem trzeba go jakoś wymieszać?
Rymu
Nowicjusz

Prawo jazdy od: 03 04 2058
Auto: Audi
Silnik: TDI
Paliwo: Benzyna + CNG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1927

Re: Płyn do chłodnicy

19 Cze 2017, 08:19

Musisz dolac takiego koloru jaki masz teraz lub plyn ktory sie miesza z innymi. Nic nie yrzeba rozrabiac, poprostu dolewasz
Auto powinno służyć do użytkowania a nie do pokazywania.

Służe pomocą w dziale blacharstwo-lakiernictwo itp.
Kao
Stały forumowicz

Miejscowość: Francja
Prawo jazdy od: 05 04 2008
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw E60
Paliwo: Benzyna

20 Cze 2017, 14:35

Jak kupiłeś to najlepiej wymienić od razu cały, + oczywiscie wymiana oleju i filtrów, chyba ze były niedawno wymieniane i masz pewność ze tak było faktycznie ;)
zielonek
Aktywny

Auto: P 206

21 Cze 2017, 11:32

To ja jeszcze dodam że płyn dolewasz do zbiorniczka wyrównawczego na zimnym silniku. Najlepiej do około połowy między min. a max. :ok:
Kacper
Stały forumowicz

Zdjęcia: 3299
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Dacia Duster Blackshadow nowa seria limitowana Dacia Duster Blackshadow nowa seria limitowana
    Wszechstronny SUV marki Dacia przybiera nową szatę miejskiego stylu. Dzięki starannie dobranym elementom wystroju zewnętrznego Duster Blackshadow nie pozostanie niezauważony. Wyróżnia go między innymi krata wlotu powietrza ...
    Mitsubishi Fuso, czyli drzewo wschodzącego słońca Mitsubishi Fuso, czyli drzewo wschodzącego słońca