Płyn do spryskiwaczy a zima

19 Sie 2011, 19:41

Witam

Mam takie pytanko, jeśli będę miał w zimę płyn do spryskiwaczy (letni) to może rozsadzić zbiornik ?
Sedzia23
Nowicjusz
 
Posty: 20
Miejscowość: z domu

19 Sie 2011, 19:44

może rozsadzic zbiornik ale to małe piwo.bardziej mnie by denerwowało jeżeli chciałbym spryskac szyby a tam nic by mi nie lecialo.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany
 
Posty: 981
Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

19 Sie 2011, 21:11

Od jakiegoś czasu kupuję płyn zimowy i korzystam z niego również latem i szczerze mówiąc bawi mnie zastanawianie się czy płyn jest zimowy, czy letni. Wiem jedno, jak dobry mróz to spryskiwacze zamarzną i przy zimowym płynie, bo się zwyczajnie zbiera po wierzchu woda.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3725

01 Wrz 2011, 08:58

Nie po to wymyślony letni i zimowy płyn do spryskiwaczy,aby używać tylko jednego przez cały rok :) Pamiętajmy o wymianie,bo inaczej podczas zimy rozsadzi nam zbiorniczek,a zawsze to dodatkowe koszty.
Dabtuner
Aktywny
 
Posty: 295

02 Wrz 2011, 07:54

A korzystał ktoś z kostek, które rozpuszcza się w wodzie i w efekcie robi się płyn do spryskiwaczy? Te kostki nazywają się PLUUM. Stosowaliście kiedyś? Jak to działa?
TopRider
Nowicjusz
 
Posty: 27
Auto: Volkswagen Golf 3, 1.6 75KM

03 Wrz 2011, 16:18

Dabtuner napisał(a):Nie po to wymyślony letni i zimowy płyn do spryskiwaczy,aby używać tylko jednego przez cały rok :) Pamiętajmy o wymianie,bo inaczej podczas zimy rozsadzi nam zbiorniczek,a zawsze to dodatkowe koszty.