Polonez spadają obroty

31 Maj 2009, 13:00

witam wszystkich mam problem z polonezem 1.6 GLE na gaźniku, a mianowicie jak jadę wszystko jest ok jak wypuszczę na luz raz wolne obroty będą na stałym poziomie to jest ok 1100 a następnym razem będą powoli spadać aż w końcu auto gaśnie, wtedy muszę trochę przegazować a jest dobrze na jakiś czas. takie objawy występują zarówno na gazie jak i na benzynie. co może być takiego stanu rzeczy przyczyną ?
kania
Nowicjusz
 
Posty: 48
Miejscowość: Czuchów-Pieńki
  • 31 Maj 2009, 15:56

    Wymontuj cały gaźnik o dokłądnie go przeczyść.Dokładniej zajmij się układem wolnych obrotów,czyli dysza biegu jałowego oraz kanały powietrza.Ja na twoim miejscu pokusiłbym się nawet wymienić dysze - komplet naprawczy nie jest drogi i można to zrobić samemu.Kanaliki palowowe i powietrzne jak i dysze przedmuchaj sprężonym powietrzem.Wymień też wwszystkie uszczelki w gaźniku.Komplet nie jest drogi - kosztuje parę groszu i też można to zrobić samemu.Posprawdzaj też węzyki z podciśnienia.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    01 Cze 2009, 17:16

    gaźnik wymieniłem 2 miesiące temu na nowy, i chodził bez zarzutu, opisane objawy zaczeły się jakieś 3 tygodnie temu
    kania
    Nowicjusz
     
    Posty: 48
    Miejscowość: Czuchów-Pieńki

    01 Cze 2009, 18:51

    A gaznik dobrze jest wyregulowany? Bo wskazuje to na zle wyregulowny gaznik
    dawidbn
    Zaawansowany
     
    Posty: 777
    Miejscowość: Koszalin

    01 Cze 2009, 20:34

    ten nowy jest po regeneracji i ma zalakowane wszystkie śrubki i nawet w sklepie gość mówił że jest on do jazdy nie do roboty
    kania
    Nowicjusz
     
    Posty: 48
    Miejscowość: Czuchów-Pieńki

    02 Cze 2009, 14:09

    Regenerowany to juz nie nowy.Aczkolwiek nawet nowy może być felerny.A regenowanemu to juz wogóle bym nie ufał.Nie wiadomo kto go regenerował i co tam wsadził.Pojedz do sklepu i powiedz,że są problemy z samochodem i podejrzewasz gaźnik.Zapytaj,gdzie masz jechać do naprawy,żeby nie stracić gwarancji - podczas naprawy gaźnik będzie napewno regulowany i będzie trzeba zniszczyć te plomby z plasteliny.A jak się okaże,że to wina gaźnika,to wiadomo,że masz prawo go oddać.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Kultowe japońskie silniki
      Kultowe japońskie silniki nie bez powodów zdobyły na świecie rzesze fanów, którzy doceniają nie tylko ich niezawodność, ale również dużą podatność na modyfikacje. Oto kilka świetnych japońskich ...