Polonez spadają obroty

31 Maj 2009, 14:00

witam wszystkich mam problem z polonezem 1.6 GLE na gaźniku, a mianowicie jak jadę wszystko jest ok jak wypuszczę na luz raz wolne obroty będą na stałym poziomie to jest ok 1100 a następnym razem będą powoli spadać aż w końcu auto gaśnie, wtedy muszę trochę przegazować a jest dobrze na jakiś czas. takie objawy występują zarówno na gazie jak i na benzynie. co może być takiego stanu rzeczy przyczyną ?
kania
Nowicjusz
 
Posty: 48
Miejscowość: Czuchów-Pieńki
  • 31 Maj 2009, 16:56

    Wymontuj cały gaźnik o dokłądnie go przeczyść.Dokładniej zajmij się układem wolnych obrotów,czyli dysza biegu jałowego oraz kanały powietrza.Ja na twoim miejscu pokusiłbym się nawet wymienić dysze - komplet naprawczy nie jest drogi i można to zrobić samemu.Kanaliki palowowe i powietrzne jak i dysze przedmuchaj sprężonym powietrzem.Wymień też wwszystkie uszczelki w gaźniku.Komplet nie jest drogi - kosztuje parę groszu i też można to zrobić samemu.Posprawdzaj też węzyki z podciśnienia.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 16504
    Zdjęcia: 1188
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    01 Cze 2009, 18:16

    gaźnik wymieniłem 2 miesiące temu na nowy, i chodził bez zarzutu, opisane objawy zaczeły się jakieś 3 tygodnie temu
    kania
    Nowicjusz
     
    Posty: 48
    Miejscowość: Czuchów-Pieńki

    01 Cze 2009, 19:51

    A gaznik dobrze jest wyregulowany? Bo wskazuje to na zle wyregulowny gaznik
    dawidbn
    Zaawansowany
     
    Posty: 777
    Miejscowość: Koszalin

    01 Cze 2009, 21:34

    ten nowy jest po regeneracji i ma zalakowane wszystkie śrubki i nawet w sklepie gość mówił że jest on do jazdy nie do roboty
    kania
    Nowicjusz
     
    Posty: 48
    Miejscowość: Czuchów-Pieńki

    02 Cze 2009, 15:09

    Regenerowany to juz nie nowy.Aczkolwiek nawet nowy może być felerny.A regenowanemu to juz wogóle bym nie ufał.Nie wiadomo kto go regenerował i co tam wsadził.Pojedz do sklepu i powiedz,że są problemy z samochodem i podejrzewasz gaźnik.Zapytaj,gdzie masz jechać do naprawy,żeby nie stracić gwarancji - podczas naprawy gaźnik będzie napewno regulowany i będzie trzeba zniszczyć te plomby z plasteliny.A jak się okaże,że to wina gaźnika,to wiadomo,że masz prawo go oddać.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 16504
    Zdjęcia: 1188
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nietypowe auto do driftu
    Dodatkową różnorodność do świata sportów motorowych wprowadzają auta do driftu. Konstrukcyjnie bliżej im do samochodów wyścigowych niż rajdówek. W końcu zawody driftingowe organizowane są na gładkiej ...
    Ekojazda dobra dla środowiska są też plusy dla kierowcy
    Szacuje się, że źródłem 60% zanieczyszczeń powietrza w centrach dużych miast jest transport. Do zmniejszenia tego problemu może przyczynić się ekojazda, przynosząca wymierne korzyści nie tylko w postaci redukcji emisji ...

  •  
    • Warto przeczytać