07 Kwi 2011, 10:38
Pompa płynu jest napewno ok, bo jakby nie pracowała, to płyn by ci się gotował. Ja proponuję wymienić korek w zbiorniczku wyrównawczym. Wcześniej możesz zrobić coś takiego, że jak silnik jest zimny, to odkręć ten korek i nagrzewaj silnik przy odkręconym korku. Potem go wyłącz i zobaczysz czy płyn będzie uciekał ze zbiorniczka czy nie. Nie napisałeś, czy jak ten silnik wyłączysz, to płyn ucieka ze zbiorniczka na zakręconym korku, czy ucieka dopiero jak ten korek odkręcisz? Bo jak w tym drugim przypadku, to jest to całkiem normalne. Dlatego też wszędzie piszą, żeby nie otwierać korków od chłodnicy czy od zbiorniczka wyrównawczego na ciepłym silniku, bo można zostać poparzonym. I o ile rośnie ten płyn po wyłaczeniu silnika?
A to, że jak odkręcisz korek ze zbiorniczka, to wylatuje powietrze z sykiem, to też normalka.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...