Witam, niedawno odebrałem prawko i nasuwa się pytanie co dalej.. niestety rodzice nie mają samochodu także nie mam od kogo brać i noszę się z zakupem czegoś.. I tu jest problem.. Do dyspozycji mam max 8tys wraz z opłatami. Polecano mi Hondę Civic V, Opla Tigrę i Astrę oraz kilka innych. Ciężko mi o własne zdanie, gdyż nie znam się na motoryzacji. Nie chciałbym, żeby to auto było bardzo małe i niepraktyczne - przykład Fiat SC, ani też żeby nie było za duże i niezgrabne. Golf III? Polo III? Mile widziane by było dość ekonomiczne. Prosiłbym o jakieś sugestię, ewentualnie podpowiedzi, bo moja wiedza na rynku samochodowym nie jest zbyt rozległa, pozdrawiam!
Ja z Częstochowy, także kawał drogi i jeszcze trochę tam mam rozejrzę się za Astrą na krajowym podwórku. A co myślicie o komisach samochodowych / autoryzowanych dilerach??
Ja bym nie polecał dwulitrowej astry 16v, bo nie wyrobisz na paliwo, śmiem twierdzić, że wolisz coś ekonomicznego to już Civic V 1.4 16 v sam ją miałem nie pali wiele ale na obecne ceny benzyny może być dużo, więc może golf III diesel ale polecam kupić w Polsce a przed kupnem pojechać z takim golfem do serwisu i niech mu silnik sprawdzą itd.
ja zaczynalem od golfa 3 - trafila mi sie wersja 1.4 i naprawde bylo ok. jezdzilem nim ponad rok.
jego zalety to to ze tankujesz i jedziesz - kupujac odpowiedni egzemplarz nie masz wkladu wlasnego.
no i spalanie nie jest najwieksze a jak bedziesz chcial zmienic samochod to szybko znajdziesz kupca
Adaptacyjne reflektory LED Dzięki zastosowaniu diod LED, reflektory mogą być o wiele mniejsze i mieć praktycznie dowolny kształt. Ze względu na niski pobór mocy, niższe jest również zużycie paliwa. W zależności od zastosowanych rozwiązań, ...