PRAWDZIWA TERENOWKA DO 12TYS

07 Maj 2013, 22:56

Witam!! Wynająłem dom za smieszne pieniądze w bliskich okolicach Krakowa jednakże minus tego jest taki że nie ma tam utwardzonej drogi jest dokładnie polna, jej odcinek to 600m żeby dostać sie do asfaltu.. W zimę było tego roku 1.2m śniegu ponieważ nawiewa z pól i osobówke musiałem zostawiać przy drodze i zapierniczac przez pola.. Nie chce rezygnować z wynajmu ponieważ płacę 1000zł za 150m2 a dom jest z basenem.. Pieniadze naprawdę śmieszne.. Moja osobówka jest już na wykończeniu a więc może tym razem terenówka?? Mam na ten cel 12tys zł i bedzie to mój samochod na codzień.. Robie rocznie 35tys km musi terenówka przejść przez te wydmy zimowe ale i w mieście żeby nie żarła 20l... Znajomy z którym jezdzimy na GRZYBY :P ma frontere 2generacji rocznik 1998r. LONG a na niej gumy SIMEX i mam takie pytanie czy gdy od niego skopiuje taki samochód i takie gumy jest szansa przejsc przez te pola? Dopuki nie ma śniego wyjezdzam ośką nawet jesienia gdy cały czas leje i jest tam rozmokło.. Mina jest tylko i wyłącznie podczas zimy..
RomualdPLN
Początkujący
 
Posty: 177
Prawo jazdy: 09 06 2009
Auto: OPEL ASTRA ll CABRIO BERTONE:)

14 Maj 2013, 20:41

Do takiego zastosowania nie potrzeba hardmadafaka terenówki :wink: Trochę mało danych padałeś, równie dobrze poradzi sobie z tym malutkie Pajero Pinin jak i normalne Pajero, oczywiście na dobrych zimówkach a nie szumeksach bo na takim kapciu po asfalcie lipa, hałas, hamowanie takie sobie i spalanie wzrasta znacznie. Musisz wiedzieć jaki rodzaj paliwa, nadwozia itp. Ale prawdziwe terenówki będą palić ok 12l przy rozsądnym traktowaniu.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

15 Wrz 2013, 21:07

Za taką kasę, to wg mnie kupisz terenówkę przy której będzie masę roboty.
Garażer
Początkujący
 
Posty: 57
Auto: Opel Astra
Rok produkcji: 1998
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak producenci zarabiają na częściach
    Bezawaryjność? To dla producenta bankructwo. Dlatego producenci robią wszystko, żeby części, które psują się często lub są konieczne do wymiany po danym przebiegu, połączyć z częsciami drogimi, któe psują się rzadko albo ...