Problem chevrolet captiva 3,2

05 Lis 2011, 11:36

Witam. ostatnio podłaczałem auto pod komputer poniewaz swiecił mi sie serwis. Wykazało błąd czujnika położenia wałka rozrządu rzad1 dolot. Wiec zamowiłem go i wymieniłem. Lecz nic to nie dało :/ nie wiem co to teraz moze byc? mial ktos kiedys podobny problem z innym autem albo z tym samym? dodam jeszcze ze od dluzszego czasu świeci sie kontrolka czujnika trwałości oleju ale nikomu nie udaje jej sie skasowac :/ Z gory dziękuje za pomoc. Pozdrawiam
krzys1234
Obserwowany
 
Posty: 2
Auto: captiva 3,2

29 Lut 2012, 21:24

trzeba sprawdzić kąt zapłonu w razie wymienić rozrząd nie wiem ile ma nalatane i nie wiem który to rocznik 2007? tam jest łańcuch i to trzy:) bo to jest v i koszt spory poradził bym ci elektryka zeby sprawdził wartości mierzone
ochroniarz02
Początkujący
 
Posty: 214
Miejscowość: Biała Podlaska

02 Mar 2012, 21:41

W nissanie jest podobny problem, interpretacja usterki czujnika wałka to.... wyciągnięty łańcuch :oops: u Ciebie może być podobna historia.
robbydzia
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 440
Auto: citroen, chevrolet

02 Mar 2012, 21:56

a no właśnie,
przecież bład czujnika wałka może oznaczać przesunięcie względem czujnika wału
przyjacielscy sąsiedzi ??? zakłamani agresorzy, mija 75 lat od ciosu w plecy - im sie znów marzy wypad w Europę , nawet jakby miały zginąć tysiące podwładnych, nieważne wyśle się następnych
sympatyk
Zaawansowany
 
Posty: 878
Miejscowość: na skraju grodu
Prawo jazdy: 15 09 1976
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Freelander e picc. scuderia
Silnik: Otto 95÷121
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna

03 Mar 2012, 18:11

Będę się powtarzał ale DIAGNOSTYKA, DIAGNOSTYKA I JESZCZE RAZ DIAGNOSTYKA a tego brakuje większości mechaników.
Podłączyć kompa potrafi każdy "frajer" ale zinterpretować usterkę i postawić właściwą diagnozę nieliczni.
robbydzia
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 440
Auto: citroen, chevrolet

08 Mar 2012, 19:56

Auto jest z grudnia 2007 roku, ma przejechane (na liczniku) 93000 (jestem drugim wlascicielem, pierwszym był serwis chevroleta a dokladniej dyrektor serwisu). Po podpieciu do kompa wartości mierzone na wałkach wynoszą zadana i mierzona 0. Zastanawia mnie tez swiecaca kontrolka trwalosci oleju, po podpieciu do kompa pisze trwalosc oleju 0%. moze to ma rowniez jakis wplyw na to? Probowalem ja skasowac ale zadne schematy nie pomagaja. dzieki za odpowiedzi.
krzys1234
Obserwowany
 
Posty: 2
Auto: captiva 3,2
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ferrari Monza SP1 i SP2
    Ferrari słynie z niesamowitych aut z otwartym nadwoziem. Dziedzictwo marki w tej kwestii sięga bardzo daleko wstecz, a model Monza wprost do niego nawiązuje. To speedster, czyli auto, które nie zna kompromisów. ...