Witam, od 2 tygodni jestem posiadaczem Vw Polo 1.4 MPI 2001 rocznik z przebiegiem 147k km no i mam problem. Otóż na kierownicy mam dziwne luzy, "mechanik" stwierdził że to nie jest od układu kierowniczego tylko od samej kierownicy, kwestia dokręcenia jakiejś śrubki w środku. Drugi problem jest taki że gdy jade mniej więcej 100km/h i zaczne hamować to kierownica wpada w niezłe drgania(to występuje tylko gdy hamuje przy wyższych prędkościach) przy jeździe kierownica nie drży, tylko przy hamowaniu, nie jestem w tym temacie dobrze obeznany więc nie wiem co może być przyczyną. No i jeszcze jeden problem, ostatnio gdy zrobiłem ponad 120km wracając pod samym domem, przestało działać mi wspomaganie kierownicy, odstawiłem samochód na jakieś 15 minut i ruszyłem dalej, wspomaganie zaczęło działać przez jakieś pierwsze 10 minut i znowu kierownica stawiała opór, zostawiłem samochód na jakieś 30 minut i już ze wspomaganiem nie było problemów. Ogólnie jeśli o samą jazdę to przez te luzy nieraz ciężko utrzymać prosty tor jazdy i muszę cały czas wykonywać lekkie ruchy aby auto nie zjeżdżało na prawo albo na lewo. Jak na razie w samochodzie zmieniłem filtr oleju oraz cały olej, reszta płynów w porządku. Co może być główną przyczyną takiej sytuacji i jaki mógłby by być ewentualny koszt wymian/napraw? Pozdrawiam
![Uśmiechnięty :)]()