Problem z odbiorem KIA z ul.Płochocińska 115 Warszawa

17 Cze 2015, 20:33

Witam wszystkich Forumowiczów i Właścicieli samochodów KIA. Pozdrawiam Was Serdecznie na forum i w drodze :) .... przejdę zatem do rzeczy, mam duży problem z odbiorem KIA Cee'd po lakierowaniu (KIA była zarysowana i wgnieciona, oddałem do naprawy) w wyznaczonym przez ubezpieczyciela serwisie KIA ul. Płochocińska 115 w Warszawie. Problem polega na widocznej tzw. skórce pomarańczowej (jak to stwierdził pracownik serwisu) po lakierowaniu. W/g mnie jest bardzo duża, poza tym kolor też się bardzo różni (niby dobierany komputerowo). Wstawiam zdjęcia (pierwsze to oryginalne drzwi z drugiej strony, drugie zdjęcie natomiast przedstawia drzwi te ze skórką po świeżym "lakierowaniu", na polakierowanych w serwisie jestem w odbiciu aż zniekształcony, jak namalowany farbami obraz). samochodu nie odebrałem, mają spolerować czy tam jakoś odciąć, czy rzeczywiście mam się o co martwić? Pracownik powiedział, że on by chciał mieć taką skórkę po lakierowaniu, bo nie widać wtedy że samochód jest robiony, a jak jest spolerowany na równo to wtedy każdy poznaje że robiony . Ja w takie coś nie uwierzyłem. czy polecacie wziąć zatem reklamować zepsutą robotę w postaci lakierowania? czy mam także zaopatrzyć się w miernik lakieru? jaki jest dla KIA limit grubości po lakierowaniu i szpachlowaniu? Dzięki za odpowiedzi i POMOC, z góry Dziękuję. [link wygasł] [link wygasł] dodatkowe foto źle polakierowana Kia Cee'd [link wygasł]
PCCeed
Obserwowany
 
Posty: 2
Auto: KIA Cee'd

17 Cze 2015, 21:05

Na starych drzwiach jesteś odbity w starym , zmatowiałym lakierze , co zresztą widać. Tutaj nie będziesz widział tzw. skórki pomarańcza w aż tak dużym efekcie. Jeśli się uparłeś o wadę nowego lakieru to się nie martw.Panowie zrobią Ci lustro.Rzeczywiście będzie podejrzenie o rzeżbiarstwo. Nowe auta nie są lakierowane na glanc. Idż do salonu i się przyjrzyj na nówki.Nie ogolisz się w ich odbiciu. Co do różnicy koloru to lakier pewnikiem nie był dobierany komputerowo a zapewne według receptury zapisanej w komputerze dla danego kodu i odcienia. Nie będziemy się tutaj wgłębiać się w tajniki lakierowania ale pokrótce mogą się zdarzać różnice koloru mimo zachowania precyzyjnych receptur (fabryka też partoli). Ciężko jest zachować ten sam kolor przy lakierowaniu na tzw. odcinkę . Tylko cieniowanie elementów sąsiednich da gwarancję w tej materii ( nie zawsze). Jednak tutaj pojawia się problem . Lakierowane elementy sąsiednie będą miały grubszą powłokę lakierniczą co może wykazać tester.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4041
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia I , Fabia II
Silnik: 1,4 AME , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

17 Cze 2015, 22:52

Dziękuję za pomoc i Pozdrawiam...wiem że do poprawki dlatego nie odebrałem...zobaczymy co dalej....poinformuję....pewnie wygładzą i tyle...
PCCeed
Obserwowany
 
Posty: 2
Auto: KIA Cee'd
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak jeździć oszczędnie hybrydą?
    Jest stale rozwijana i zdaniem wielu stanowi złoty środek między bezemisyjną jazdą, a swobodą typową dla aut spalinowych. Technologia hybrydowa od lat jest czymś więcej niż tylko ciekawostką i pozwala oszczędzać kierowcom ...
    Nowa wodorowa ciężarówka Toyoty do przewozu kontenerów
    Toyota rozszerza swój program ciężarówek na ogniwa paliwowe, pokazując nowy model elektrycznego ciągnika siodłowego na wodór do przewożenia kontenerów. Samochód zadebiutował na konferencji ...

  •