[30 tys. zł] Przestronne kombi w automacie- LPG/ON

06 Wrz 2015, 21:10

Cześć, szukam rodzinnego kombi, koniecznie w niesprawiającym większych problemów automacie. Przebiegi roczne 25 - 30 tys. km. Musi mieć komfortowe, miękko zestrojone zawieszenie, być dobrze wyciszone i obowiązkowo dobrze zabezpieczone przed korozją. Co do silników - ma to być auto w trasy, więc minimum to jest jakieś 150 KM, benzyna z gazem bądź bezproblemowy diesel. Co byście polecili?
Debek
Nowicjusz
 
Posty: 12
Prawo jazdy: 16 05 1991
Auto: brak

06 Wrz 2015, 21:16

Jak dla mnie idealnie tutaj pasuje Citroen C5 z hydropneumatycznym zawieszeniem.
Silnik 2,0 diesel i benzyna ale ostateczna decyzja zależy od ilości km rocznie
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

06 Wrz 2015, 21:26

Czyli potwierdzasz mój nieoficjalny wybór, C5. Pytanie tylko czy w tej kasie kupię zadbane C5? Jak sprawują się tam automaty i jak z awaryjnością takiego zawieszenia?

Co do silnika i przebiegu - od 25 tys. km rocznie, nie więcej niż 35 tys. km. Aczkolwiek za paliwo, czy to LPG czy diesel będę płacił podobnie, więc też kwestia tego jakie silniki są bezproblemowe w C5.
Debek
Nowicjusz
 
Posty: 12
Prawo jazdy: 16 05 1991
Auto: brak

06 Wrz 2015, 21:31

Jeśli chodzi tylne zawieszenie = słynna francuska belka to możesz spać spokojnie. Hydropneumatyka wcale nie jest droższa od konwencjonalnego i jest trwalsza. W końcu nie musisz wymieniać amortyzatorów, bo ich nie ma i w tej cenie zrobić można jej naprawę.
2,0 benzyna lubi LPG i nie sprawia problemów. 2,0HDi to jeden z najlepszych diesli na rynku. Wybór pozostawiam Tobie, bo obydwa są do polecenia. Więcej jest 2,0HDi. Niestety bardzo mało automatów w sprzedaży ale z tego co czytałem nie są problematyczne.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

06 Wrz 2015, 21:32

Za 30 powinieneś kupić zadbane. Awaryjność zawieszenia na bardzo niskim poziomie, nie ma co się bać. Diesel w citroenie powinien przejechać bez większych problemów 400 tysięcy, benzyna też jest trwała, twój wybór, z tym że ma 140 koni i nie jest nadmiernie dynamiczna. Co do automatu niech ktoś inny się wypowie
Potrzebujesz jakiejś informacji o Peugeocie 307 lub mondeo mk4? Napisz na priv a postaram się pomóc :)
tomek70
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1023
Miejscowość: Łódź
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Ford Mondeo mk4
Silnik: 2.3 161
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

06 Wrz 2015, 22:19

Ja bym dorzucił E klasę W211 270/320 CDI :wink:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14214
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota Corolla 1966 rok
    Toyota Corolla jest modelem przełomowym dla marki. Nie tylko dlatego, że do dziś sprzedano ich ponad 45 milionów na przestrzeni 12 generacji, ale też dlatego, że to ten model spowodował, że Toyota stała się masowym ...

07 Wrz 2015, 11:33

Przedliftowe W211:
+duży bagażnik
+bezproblemowe 5-biegowe automaty
+jak na diesle 5-6 cylindrowe diesle z CR są tańsze w naprawie niż te w BMW, Audi czy Volvo
+komfort
+wyciszenie
+ceny niektórych części dość rozsądne (amortyzatory tyle co do Mondeo)
+/- dużo aluminium więc znacznie mniej problemów z rdzą niż w W210
+/- trzeba ogarnąć SBC po zakupie (jeśli nie zostało usunięte)
+/- realne przebiegi aut z ogłoszeń to 400 tysięcy +
+/- trzeba mieć ogarnięty w Mercedesach warsztat z SD

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Tu pierwszy właściciel z Polski:
[link do oferty na Allegro wygasł]
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002