teoretycznie powinieneś wrócić na tablicach z żółtym paskiem lub czerwonym do domu lecz te tablice są po to by wrócić autem na kołach do domu ważne są one przez 5 dni lub miesiąc
auto jak stoi w komisie to wiadomo że te tablice z żółtym lub czerwonym paskiem są już NIEAKTUALNE
masz ostatnie blachy z briefu do tego ubezpieczenie na numer VIN numer rejestracyjny i twoje nazwisko więc auto jest UBEZPIECZONE W POLSCE i nie mogą ci dać mandatu 3-4000zł za brak polisy OC (za 50pln jest ważna na miesiąc)
musisz jakoś autem dojechać do domu więc ważne by się pilnować ograniczenia fotoradary suszarki i kontrole drogowe pojedziesz spokojnie nic się nie stanie jak masz znaczki na tablicach wyglądasz jak niemiec w tym momencie więc takiej aż uwagi nie wzbudzasz jedziesz spokojnie bo masz ubezpieczenie
napiszę Ci jeszcze że numer VIN powinien się zgadzać w dużym i małym briefie no i najważniejsze z samochodem - auta mają różne miejsca umieszczenia numeru VIN najczęściej kielich tabliczki znamionowe, słupek B przy drzwiach pasażera, czasem pod fotelem pasażera po odgięciu dywanika
ZAWSZE MOŻESZ ZADZWONIĆ NA 997 i zapytać o legalność samochodu podając numer VIN i markę pojazdu w pysk Ci nikt nie da...
To prawda że moje poglądy są oryginalne, ludzie mi tego zazdroszczą bo też by tak chcieli, ale nie potrafią, więc działa u nich zasada negacji. Nie potrafią czegoś zrozumieć więc to odrzucają.
Czy serwisowanie w ASO się opłaca? Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
Ograniczenie prędkości na niemieckich autostradach Niemcy nasi bliscy sąsiedzi za zachodnią granicą rozważają wprowadzenie ograniczenia prędkości na wszystkich autostradach. Do tej pory jeżeli znaki nie mówiły inaczej takie ograniczenie nie obowiązywało. Tu jednak ...
Witam! Czy można coś zrobić jak zgubi się mały brief? Kupiłam auto w Niemczech z dwoma małym i dużym ale mały przepadł.. Czy można w pl zarejestrować auto bez małego brief-u?
Jakiś brief idzie odzyskać w DE. Tylko teraz nie wiem jaki duży czy mały. Musiałabyś wiedzieć gdzie auto było wyrejestrowane w jakim mieście i się dokładniej dowiedzieć.
Panowie co mam zrobic zeby zarejestrowac auto sprowadzone z niemiec z blachami innymi niz te ktore widnieja w briefach? Zaznaczam ze nie sa to blachy tymczasowe tylko wygladaja takie na ktorych porusza sie auto w DE.
Mam powiedziec ze nie mam blach? Czy to jakis problem?
elpolako1985 napisał(a):Mam powiedziec ze nie mam blach? Czy to jakis problem?
W czym widzisz problem... Bierzesz wszystkie dokumenty i azymut do WK.Zgłasz ze kupiłes samochód bez TR a chcesz wykonac OBT przed I rej.w kraju.Dostaniesz tablice próbne i PC wazne na 30 dni i wtedy mozesz juz sobie wszystko załatwic.Przed udaniem się do WK skseruj wszystkie dokumenty bo zabiorą Ci orginały....
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło. Nie odpowiadam na PW.
Mam takiego plana...powiedzcie czy dobra kolejnosc...
Oddalem brief maly i duzy do tlumaczenia. Nastepnie jade w imieniu zony do Izby celnej (i tu pytanie...potrzebne mi sa oryginaly briefow ?) Wiadomo oplaty wszelakie , US i na koniec wydzial komunikacji z ta mysla ze dostane juz docelowe blachy.
Ostatnia kwestia... na umowie kupna sprzedazy widnieje moja zona a chce byc wspolwlascicielem, jak to najlepiej i kiedy zrobic?
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.