Jeżeli masz brak mocy i jest to czarny dym to możesz mieć zablokowany zawór recyrkulacji spalin EGR lub przepływomierz, a jeśli jest to niebieskawy dym to jeśli miałeś uszkodzoną turbinę i olej dostawał się do wydech to musi on się wypalić.
Jeśli kopci ci na kolor biało niebieski to możesz mieć uszkodzone wtryski lub źle ustawiona pompa wtryskowa.
PS omijam uszkodzenie silnika przypuszczam że jest ok.
Czy serwisowanie w ASO się opłaca? Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
Rozwój technologii TNGA - nowe silniki, przekładnie i napędy hybrydowe Toyota wprowadzi na rynek nowe silniki, przekładnie i udoskonalone napędy hybrydowe, opracowane w technologii Toyota New Global Architecture, które zapewnią większą moc, wyraźnie lepsze osiągi i dynamikę jednostek ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.