Renault Laguna I Benzyna

21 Lip 2018, 08:53

Cześć,
Szukam autka do 4-5 tysięcy. Moim głównym wyborem, autem które będę szukał w pierwszej kolejności jest Renault Laguna I z benzynie. Są na forum użytkownicy tych aut i mogą się wypowiedzieć o tym samochodzie? Co się psuje, na co warto zwrócić uwagę przy kupnie i czy w ogóle warto je kupić?
Jakie podobne auto ( liftback/duży sedan z w miarę oszczędnym silnikiem w benzynie ) w tych pieniądzach kupić? Nie chcę wydawać więcej, mam 10 tysięcy, muszę kupić ubezpieczenie ( jestem młodym kierowcą więc będzie drogo :( ) bagażnik na rower i ew. zamontować hak. Do tego na pewno coś trzeba będzie wymienić więc wolę mieć zapas.
Proszę o pomoc,
Pozdrawiam
TexonBikes
Nowicjusz
 
Posty: 27
Auto: Nie mam

21 Lip 2018, 20:35

Jeśli chodzi o samo auto, to psuje się to co w każdym i tyle. Nie było tam jakiś większych wad czy bolączek, wszystko zależy od stanu.

Do tych 4-5k może to być jedna z lepszych możliwości, bo jeszcze jako tako te auta się trzymają. Najbliższym rywalem dla mnie w pierwszej kolejności wychodzi Vectra B, ale tutaj problem z rdzą (chociaż można trafić na zadbaną sztukę, nie odrzucałbym tego auta). Nic innego na tą chwilę nie przychodzi mi do głowy, może Rover 75, ale nie mam pojęcia jak z ceną tego auta. Jeszcze Octavia, ale trochę mało kasy na coś co będzie się odpychać sprawnie. Może ktoś inny na coś wpadnie.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

22 Lip 2018, 18:46

TexonBikes napisał(a):Nie chcę wydawać więcej, mam 10 tysięcy, muszę kupić ubezpieczenie ( jestem młodym kierowcą więc będzie drogo :( ) bagażnik na rower i ew. zamontować hak. Do tego na pewno coś trzeba będzie wymienić więc wolę mieć zapas.
Myślisz bardzo racjonalnie :ok: szacun

galakty napisał(a):Najbliższym rywalem dla mnie w pierwszej kolejności wychodzi Vectra B, ale tutaj problem z rdzą