Renault Laguna II dCi "FAULT IN FUEL INJECTION"

Renault Laguna II dCi "FAULT IN FUEL INJECTION"

21 Mar 2011, 16:21

Witam serdecznie.

Mam ogromny problem w mojej Ladze i bardzo prosilbym o porade co robic.

Problem zaczal sie tydzien temu. Mianowicie podczas jazdy zauwazylem spadek mocy auta i takie "przerywanie" w momencie kiedy wchodzi na obroty. Niedlugo potem przerywanie sie nasililo i pokazalo mi komunikat FAULT IN FUEL INJECTION.

Tlumaczac na jezyk polski wychodzi blad z wtryskiem paliwa. Jestem w diesela'ch kompletnym laikiem i bardzo chcialbym prosic o rade osobe, ktora sie na tym zna.
Bardzo prosze nie umieszczac postow osob, ktore nie maja na ten temat pojecia, bo w niczym to nie pomoze.
Mial juz ktos podobna sytuacje? Help! W piatek czeka mnie dluga podroz ;/
Pozdrawiam
Pelo
pelo177
Nowicjusz
 
Posty: 16
Rejestracja: 23 Cze 2010, 17:56
Miejscowość: CCH

Re: Renault Laguna II dCi "FAULT IN FUEL INJECTION"

21 Mar 2011, 18:31

Było: '02 Laguna IIphI 2.2dCi, '99 Astra F 1.6 8V, '05 Vel Satis 2.0T, '02 Laguna IIphI V6 24V
Jest: '97 Fiat 126p, '06 Laguna IIphII 2.0dCi, '06 Vel Satis 2.0T, '06 Octavia I 1.6b/g
Roadkiller
Aktywny
 
Posty: 404
Zdjęcia: 1
Rejestracja: 26 Wrz 2010, 12:55
Miejscowość: GCH
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Laguna IIphII
Silnik: 2.0dCi 150KM bez FAP
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

Re: Renault Laguna II dCi "FAULT IN FUEL INJECTION"

23 Mar 2011, 15:38

Roadkiller napisał(a):Kolego przeczytaj ten temat: http://renaultlaguna.pl/forum/index.php?showtopic=35128 ;)


Dziękuję przyjacielu :)

[ Dodano: 25 Marzec 2011, 13:24 ]
Witam ponownie .
Zapoznalem sie z linkiem kolegi Roadkiller i postanowilem wyczyscic ten nieszczesny EGR.
Znalazlem w sieci opis jak wyczyscic EGR w lagunie by Martinez i przystapilem do pracy. Po odlaczeniu kostki i odkreceniu srubek, ku mojemu zdziwieniu ukazal sie moim zdaniem niekompletny EGR.
Autko mam 2 miesiace zostalo sprowadzone z Niemiec.
Kompletnie nie znam sie na sprawie i mam dwa pytania. Czy moj EGR jest w jakis sposob "zaślepiony" czy jego druga czesć zostala w dolocie?
Ponizej przedstawiam fotki. W dolocie do kolektora zostalo cos w rodzaju sprezyny, uginalo sie jak dociskalem palcem i rozpręzalo sie po puszczeniu.
Proszę o pomoc.

Oto zdjecia:


[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



[ Dodano: 30 Marzec 2011, 17:58 ]
Nie ma nikt pomysłów? ;<

[ Dodano: 30 Marzec 2011, 17:58 ]
Nie ma nikt pomysłów? ;<
pelo177
Nowicjusz
 
Posty: 16
Rejestracja: 23 Cze 2010, 17:56
Miejscowość: CCH

Re: Renault Laguna II dCi "FAULT IN FUEL INJECTION"

18 Mar 2012, 20:08

Cześć koledzy;)
Czy ktoś może mi udzielić porady w sprawie laguny II , 1,9 dci ?
Turbina załącza się przy 3tyś. ,obrotów , jest krótko po wymianie rozrządu.
jarek21
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 18 Mar 2012, 19:14
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Auto: renault
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Design of the Year - nagroda dla SKODY Octavia Design of the Year - nagroda dla SKODY Octavia
    "Nagroda "Design of the Year" to wielki zaszczyt dla SKODY i ogromne wyróżnienie dla całego naszego zespołu. Nowa Octavia jest klasą sama w sobie pod każdym względem. Jej doskonałe proporcje, czyste i ostre linie nadwozia ...
    Ford Focus - kompaktowy hatchback do miasta Ford Focus - kompaktowy hatchback do miasta
    W przypadku tego modelu najniższym spalaniem charakteryzuje się silnik Diesla 1.5 TDCi ECOnetic o mocy 105 KM. Producent deklaruje, że średnie zapotrzebowanie na olej napędowy jednostki to 3,4 l/100 km (w mieście: 3,8 l/100, ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      Jaguar