Rozłączany łacznik stabilizatora w Patrolu GRII

27 Mar 2012, 16:49

Witam.Potrzebuje porady co do tytułowego łącznika.
Mój oryginalny rozłączany tłucze się już jak ..... a nigdzie nie znalazłem nowego
(tez rozłączanego).
Od spodu wygląda jak by do niego przychodziła jakaś hydraulika więc przy wymianie na sztywny tylko to zaślepić czy jest jakiś inny patent???
p66
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 04 02 1984
Auto: nissan patrol GR2

28 Mar 2012, 12:24

nie tyle hydraulika co linka normalna,
kawałek stalowej linki
przy przerabianiu na nie-rozłączany, problemu nie ma, prosta robota do przerobienia tylko 1 mocowanie,
jest jeszcze jedna opcja, spróbuj odkręcić stabi całkiem i pojeździj bez, jeśli amory z tyłu dobre a nie masz przesadzonego rozmiaru koła nie powinno być wielkiej różnicy :wink:
jeśli będzie nie wygodnie (będzie za bardzo bujać) włożysz nieregulowany i po zabawie :wink:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6649
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

29 Mar 2012, 10:30

Dzięki. będzie po kłopocie(i hałasach(:)
p66
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 04 02 1984
Auto: nissan patrol GR2
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Samochody do rajdów, wyścigów i driftu. Jak powstają, czym się różnią?
    Świat samochodów wyczynowych jest niemal tak barwny i zróżnicowany, jak fauna tropikalnych raf kolorowych. Auta służące do rywalizacji na odcinkach specjalnych i torach możemy jednak podzielić na trzy główne ...
    Pierwszy kabriolet Volkswagena stworzony na bazie SUV-a
    W ramach wielkiej ofensywy nowych modeli Volkswagen wprowadzi na rynek swój pierwszy kabriolet na bazie auta typu SUV – T-Roc cabrio. Jego produkcja rozpocznie się w pierwszym półroczu 2020 roku w Osnabrück. ...

  •  
    • Warto przeczytać