Rozwojowe auto do 30 tys.

Rozwojowe auto do 30 tys.

14 Lis 2017, 01:20

Cześć, szukam czegoś do 30 tys. w benzynie, od 250 KM, co mógłbym dalej rozwijać i modzić. Myślałem o jakiś starszych bmw, może audi s3, może z japońców. Wiem, że z nowszych w tej cenie raczej średnio. Auto ma być do normalnej jazdy na codzień, ale z pazurem i takie które daje bardzo dużo frajdy z jazdy - sama jazda samochodem jest czymś co potrafi mi naprawić cały dzień i cała motoryzacja jest moją pasją. Miesięcznie mógłbym ładować w auto 2-3 tyś.

Jakieś propozycje ? I ważne, żeby to było nie-niemożliwe do kupienia w normalnym stanie u nas w kraju/niemczech. Słyszałem, że np. ze starszymi BMW to trochę trudne.
mmaf
Nowicjusz
 
Posty: 11
Rejestracja: 26 Wrz 2014, 13:22
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Audi a4 b6
Silnik: 1,9 tdi 130>165
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

Re: Rozwojowe auto do 30 tys.

14 Lis 2017, 08:23

Najlepiej szukaj czegoś z Tubro. Każdy silnik beznynowy bez turbo ciężko modzić a tym bardziej jest to nie bardzo opłacalne bo są to małe przyrosty mocy. W turbo to troche modów na kompie, zmiana chłodniczki, kolektory, wydech itd i efekty bez kucia bardzo duże
Szukaj
Vag 1.8 T
Saab 1.8t
Volvo 2.5T
Sory za brak polskich znakow ale mam Francuski komputer.

Służe pomocą w dziale blacharstwo-lakiernictwo itp.
Kao
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3594
Rejestracja: 03 Sty 2017, 18:15
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Jeep Grand Cherokee WG
Silnik: 4.0
Paliwo: Benzyna

Re: Rozwojowe auto do 30 tys.

14 Lis 2017, 09:28

A co mówicie o a4 b7 1,8t albo 2.0tfsi ?

Do 30 tys znajde egzemplarz w porządku ?
mmaf
Nowicjusz
 
Posty: 11
Rejestracja: 26 Wrz 2014, 13:22
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Audi a4 b6
Silnik: 1,9 tdi 130>165
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

Re: Rozwojowe auto do 30 tys.

14 Lis 2017, 17:14

mmaf napisał(a):a4 b7 1,8t


Niby ok, ale powodzenia w szukaniu. Masa szrotu

mmaf napisał(a):2.0tfsi


shiiiit
Invi
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2488
Rejestracja: 04 Cze 2016, 16:15
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: S60 2004, Octavia 2013
Silnik: 2.5T, 1.6tdi

Re: Rozwojowe auto do 30 tys.

14 Lis 2017, 21:44

S4 b5 ze Szwajcarii ? :)
mmaf
Nowicjusz
 
Posty: 11
Rejestracja: 26 Wrz 2014, 13:22
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Audi a4 b6
Silnik: 1,9 tdi 130>165
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

Re: Rozwojowe auto do 30 tys.

14 Lis 2017, 21:58

mmaf szukaj auta z turbo jak najbardziej przystosowanego do modów.
s4b5 fajna opcja ale pamiętaj o sporych kosztach jazdy.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 4644
Rejestracja: 24 Sty 2013, 20:48
Prawo jazdy od: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Brak białych linii na jezdni - jak reagują kierowcy? Brak białych linii na jezdni - jak reagują kierowcy?
    Bardzo wielu kierowców nie stosuje się do obowiązujących limitów prędkości. Jak skłonić ich do ostrożniejszej jazdy w mieście? Można… usunąć białe linie oddzielające od siebie pasy ruchu na jezdni albo ...
    Zegarek Nissan Nismo Watch Zegarek Nissan Nismo Watch
    Nissan przedstawia pierwszy zegarek typu smartwatch, umożliwiający nawiązanie połączenia pomiędzy samochodem i kierowcą. Nissan zostanie pierwszym producentem samochodów, który opracował zegarek smartwatch stworzony ...

  • Re: Rozwojowe auto do 30 tys.

    14 Lis 2017, 21:59

    Sprawdź i zdecyduj
    Ja do modzenia poszukałbym czegoś oryginalniejszego

    e24, rx8, r33, 200sx
    a najlepiej is300, tutaj z 2jz masz duuuuże pole do popisu
    Invi
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 2488
    Rejestracja: 04 Cze 2016, 16:15
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: S60 2004, Octavia 2013
    Silnik: 2.5T, 1.6tdi

    Re: Rozwojowe auto do 30 tys.

    14 Lis 2017, 22:05

    Invi napisał(a):e24, rx8, r33, 200sx
    a najlepiej is300, tutaj z 2jz masz duuuuże pole do popisu


    Panowie apeluje o spokój :twisted: 200sx są w chorych cenach, rdza podaż zerowa.
    rx8 nie ma co wydłubać jedyny właściwy mod to umieścić silnik w śmietniku :ok:
    r33 zakup+dłubanie=budżet x3 :bored:
    is300 niby ok ale z dłubaniem budżet x2 no i postoje auta.
    szybki
    Moderator - Tuning
     
    Posty: 4644
    Rejestracja: 24 Sty 2013, 20:48
    Prawo jazdy od: 19 07 1994
    Auto: Toyota
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sport/Coupe

    Re: Rozwojowe auto do 30 tys.

    14 Lis 2017, 22:09

    szybki napisał(a):rx8 nie ma co wydłubać jedyny właściwy mod to umieścić silnik w śmietniku :ok:


    Chyba przestanę szanować moderatora

    [link wygasł]
    Invi
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 2488
    Rejestracja: 04 Cze 2016, 16:15
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: S60 2004, Octavia 2013
    Silnik: 2.5T, 1.6tdi

    Re: Rozwojowe auto do 30 tys.

    14 Lis 2017, 22:30

    Invi napisał(a):Chyba przestanę szanować moderatora

    Nie musisz mnie szanować... trzeba spojrzeć prawdzie w oczy, silnik który ma problem zrobić bez remontu 100tyś.km. w Wawie jest aż jeden mechanik który coś przy tym silniku ogarnie a sama jazda... tu też potrzeba wielbiciela bo zwykły hondziarz lubiący wiertarki to za mało. A swapy wyższa szkoła jazdy i raczej nie przy jednym aucie w domu. Zresztą jak bym miał się grzebać przy takim czymś to wolałbym już is300 wydłubać lub coś z 2jz.
    szybki
    Moderator - Tuning
     
    Posty: 4644
    Rejestracja: 24 Sty 2013, 20:48
    Prawo jazdy od: 19 07 1994
    Auto: Toyota
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sport/Coupe

    Re: Rozwojowe auto do 30 tys.

    14 Lis 2017, 22:35

    szybki napisał(a):silnik który ma problem zrobić bez remontu 100tyś.km


    Bez przesady... Wymieniasz uszczelniacze, zestaw kupujesz, wymieniasz i jeździsz kolejne 100 tyś. Aha, zrobisz te 100 tyś autem do czerpania radości z jazdy? Po 20-30 tyś rocznie?

    szybki napisał(a):w Wawie jest aż jeden mechanik który coś przy tym silniku ogarnie


    A to już wina naszych mechaników, bo każdy kto się zna i ma pojęcie a nie jest wymieniaczem to z książką i narzędziami ten silnik ogarnie. Również przesadzasz, może jest jeden co się ogłasza hucznie, ale więcej osób go zrobi.

    szybki napisał(a):Zresztą jak bym miał się grzebać przy takim czymś to wolałbym już is300 wydłubać lub coś z 2jz


    Tu zgoda. Lepiej wrzucić turbo i wystroić i tyle, koniec zabawy z silnikiem, pozostaje zawiecha.
    galakty
    Stały forumowicz
     
    Posty: 4344
    Rejestracja: 31 Sie 2012, 10:00
    Prawo jazdy od: 23 08 2012
    Auto: Megane I PHII
    Silnik: 1.6 16V 110
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1999

    Re: Rozwojowe auto do 30 tys.

    14 Lis 2017, 22:45

    galakty napisał(a):Bez przesady... Wymieniasz uszczelniacze, zestaw kupujesz, wymieniasz i jeździsz kolejne 100 tyś. Aha, zrobisz te 100 tyś autem do czerpania radości z jazdy? Po 20-30 tyś rocznie?

    Ja już nie będę dyskutować o rx8 bo to tak jak z miłośnikami civiców które są lepsze od najlepszych z tym że civic jakoś trzyma cenę a rx8 jej nie trzyma.
    Temat jest krótki rx8 w dobie turbo jest żenadą a do tego nie ma gdzie tego serwisować.
    galakty napisał(a):Tu zgoda. Lepiej wrzucić turbo i wystroić i tyle, koniec zabawy z silnikiem, pozostaje zawiecha.

    Oj widzisz to tak jak z tą łatwością naprawy rx8... to wrzucenie turbo do is300 to około "tylko" 30k a akurat w zawieszeniu dużo nie trzeba robić :D

    p.s.

    Mit głosi że w is300 za 10k. ogarnie się turbo :ok:
    szybki
    Moderator - Tuning
     
    Posty: 4644
    Rejestracja: 24 Sty 2013, 20:48
    Prawo jazdy od: 19 07 1994
    Auto: Toyota
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sport/Coupe

    Re: Rozwojowe auto do 30 tys.

    14 Lis 2017, 22:48

    szybki napisał(a): w Wawie jest aż jeden mechanik który coś przy tym silniku ogarnie


    Zgłębiałem kiedyś temat, kwestia lęku przed tym co nieznane. Budowa silnika wankla a co za tym idzie wymiana uszczelniaczy to banalnie prosta sprawa. Wystarczą chęci i nawet samouk to zrobi

    RX8 kupuje się właśnie dla silnika a nie żeby go wymieniać
    Invi
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 2488
    Rejestracja: 04 Cze 2016, 16:15
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: S60 2004, Octavia 2013
    Silnik: 2.5T, 1.6tdi

    Re: Rozwojowe auto do 30 tys.

    14 Lis 2017, 22:56

    mmaf napisał(a):A co mówicie o a4 b7 1,8t albo 2.0tfsi ?


    Jak dla mnie tylko 2,0tfsi, 1,8T startuje z "zaledwie" 163 koni żeby dobić do 250 to trochę włożysz w osprzęt.
    Lepiej szukaj TT 225 konne albo Leona 1,8t 225
    Albo nowsza konstrukcja inna płyta Golf V, A3 2,0T

    Volvo 2,5T w sumie też fajne.

    S4B5 extra gdyby nie masa trupów + olbrzymie koszty utrzymania które Cię zjedzą :D

    Ewentualnie jeszcze inna opcja :D
    lżejsza buda czyli Ibiza III Cupra + modzenie, albo Colt CZT + mody.
    Takie auta obawiam się że potrafią mocarne 2 tonowe V8 doganiać, bo przy 1100 kg 200 koni to F16 :D
    Pionek
    Aktywny
     
    Posty: 422
    Rejestracja: 14 Gru 2016, 16:30
    Auto: Honda Accord
    Paliwo: Benzyna

    Re: Rozwojowe auto do 30 tys.

    14 Lis 2017, 23:02

    Invi napisał(a):Zgłębiałem kiedyś temat, kwestia lęku przed tym co nieznane. Budowa silnika wankla a co za tym idzie wymiana uszczelniaczy to banalnie prosta sprawa. Wystarczą chęci i nawet samouk to zrobi


    Powiem Ci taak bo może zyskam szacun :D

    Podstawowy problem nic nie wydłubiesz przy tym silniku co chce robić autor tematu... następny problem charakterystyka tego silnika oraz warunki prawidłowego korzystania z niego wymagają miłośnika... nie będę się wdawał w szczegóły bo już ich nie pamiętam ale razem z wymianą oleju robi się badanie kompresji która szybko potrafi zniknąć, dolewki oleju na 10tyś.km. nawet 10l oleju!!!!, remont potrafi kosztować nawet 7k. już nie wspomnę o technice jazdy czyli potrzeba technologiczna wysokich obrotów, nie hamowanie biegami itp.
    Do tego dołączymy sobie dostępną moc pod czerwonym polem i robi się max lipa.
    Ogólnie:
    Auto dla typowego miłośnika rx8 dla nikogo więcej :no:
    szybki
    Moderator - Tuning
     
    Posty: 4644
    Rejestracja: 24 Sty 2013, 20:48
    Prawo jazdy od: 19 07 1994
    Auto: Toyota
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sport/Coupe
     
    • Warto przeczytać
    • Targi AutoSalon, bass i tuning
      BMW i3 Concept Coupe, wnętrze, przednie fotele
      Fiat Fiorino, przesuwne drzwi boczne
      Autosacrum 2008