Rozwojowe auto do 30 tys.

Rozwojowe auto do 30 tys.

14 Lis 2017, 01:20

Cześć, szukam czegoś do 30 tys. w benzynie, od 250 KM, co mógłbym dalej rozwijać i modzić. Myślałem o jakiś starszych bmw, może audi s3, może z japońców. Wiem, że z nowszych w tej cenie raczej średnio. Auto ma być do normalnej jazdy na codzień, ale z pazurem i takie które daje bardzo dużo frajdy z jazdy - sama jazda samochodem jest czymś co potrafi mi naprawić cały dzień i cała motoryzacja jest moją pasją. Miesięcznie mógłbym ładować w auto 2-3 tyś.

Jakieś propozycje ? I ważne, żeby to było nie-niemożliwe do kupienia w normalnym stanie u nas w kraju/niemczech. Słyszałem, że np. ze starszymi BMW to trochę trudne.
mmaf
Nowicjusz
 
Posty: 11
Rejestracja: 26 Wrz 2014, 13:22
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Audi a4 b6
Silnik: 1,9 tdi 130>165
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

Re: Rozwojowe auto do 30 tys.

14 Lis 2017, 08:23

Najlepiej szukaj czegoś z Tubro. Każdy silnik beznynowy bez turbo ciężko modzić a tym bardziej jest to nie bardzo opłacalne bo są to małe przyrosty mocy. W turbo to troche modów na kompie, zmiana chłodniczki, kolektory, wydech itd i efekty bez kucia bardzo duże
Szukaj
Vag 1.8 T
Saab 1.8t
Volvo 2.5T
Służe pomocą w dziale blacharstwo-lakiernictwo itp.
Kao
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3039
Rejestracja: 03 Sty 2017, 18:15
Miejscowość: Francja
Prawo jazdy od: 05 04 2008
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: BMW i Jeep Grand Cherokee WG
Silnik: 530i, 4.0 R6
Paliwo: Benzyna

Re: Rozwojowe auto do 30 tys.

14 Lis 2017, 09:28

A co mówicie o a4 b7 1,8t albo 2.0tfsi ?

Do 30 tys znajde egzemplarz w porządku ?
mmaf
Nowicjusz
 
Posty: 11
Rejestracja: 26 Wrz 2014, 13:22
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Audi a4 b6
Silnik: 1,9 tdi 130>165
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

Re: Rozwojowe auto do 30 tys.

14 Lis 2017, 17:14

mmaf napisał(a):a4 b7 1,8t


Niby ok, ale powodzenia w szukaniu. Masa szrotu

mmaf napisał(a):2.0tfsi


shiiiit
Invi
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2278
Rejestracja: 04 Cze 2016, 16:15
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: S60 2004, Octavia 2013
Silnik: 2.5T, 1.6tdi

Re: Rozwojowe auto do 30 tys.

14 Lis 2017, 21:44

S4 b5 ze Szwajcarii ? :)
mmaf
Nowicjusz
 
Posty: 11
Rejestracja: 26 Wrz 2014, 13:22
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Audi a4 b6
Silnik: 1,9 tdi 130>165
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

Re: Rozwojowe auto do 30 tys.

14 Lis 2017, 21:58

mmaf szukaj auta z turbo jak najbardziej przystosowanego do modów.
s4b5 fajna opcja ale pamiętaj o sporych kosztach jazdy.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 4544
Rejestracja: 24 Sty 2013, 20:48
Prawo jazdy od: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    PEUGEOT - serie specjalne 208 Active Pack, 3008 Style i 5008 PEUGEOT - serie specjalne 208 Active Pack, 3008 Style i 5008
    Peugeot poszerza swoją gamę w najpopularniejszych segmentach, wprowadzając do sprzedaży serie specjalne modeli 208, 3008 i 5008. Powstały one na bazie cieszącego się największą popularnością drugiego poziomu wyposażenia, ...
    Gruba kurtka, rękawiczki, czapka, a bezpieczeństwo jazdy Gruba kurtka, rękawiczki, czapka, a bezpieczeństwo jazdy
    Zimą niskie temperatury zmuszają nas do noszenia grubej kurtki, ciepłych butów, czapki i rękawiczek. Chociaż chroni to nas przed zimnem, jednak w przypadku kierowców znacząco może wpływać na bezpieczeństwo jazdy.

  • Re: Rozwojowe auto do 30 tys.

    14 Lis 2017, 21:59

    Sprawdź i zdecyduj
    Ja do modzenia poszukałbym czegoś oryginalniejszego

    e24, rx8, r33, 200sx
    a najlepiej is300, tutaj z 2jz masz duuuuże pole do popisu
    Invi
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 2278
    Rejestracja: 04 Cze 2016, 16:15
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: S60 2004, Octavia 2013
    Silnik: 2.5T, 1.6tdi

    Re: Rozwojowe auto do 30 tys.

    14 Lis 2017, 22:05

    Invi napisał(a):e24, rx8, r33, 200sx
    a najlepiej is300, tutaj z 2jz masz duuuuże pole do popisu


    Panowie apeluje o spokój :twisted: 200sx są w chorych cenach, rdza podaż zerowa.
    rx8 nie ma co wydłubać jedyny właściwy mod to umieścić silnik w śmietniku :ok:
    r33 zakup+dłubanie=budżet x3 :bored:
    is300 niby ok ale z dłubaniem budżet x2 no i postoje auta.
    szybki
    Moderator - Tuning
     
    Posty: 4544
    Rejestracja: 24 Sty 2013, 20:48
    Prawo jazdy od: 19 07 1994
    Auto: Toyota
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sport/Coupe

    Re: Rozwojowe auto do 30 tys.

    14 Lis 2017, 22:09

    szybki napisał(a):rx8 nie ma co wydłubać jedyny właściwy mod to umieścić silnik w śmietniku :ok:


    Chyba przestanę szanować moderatora

    http://allegro.pl/honda-civic-i7043967424.html#thumb/8
    Invi
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 2278
    Rejestracja: 04 Cze 2016, 16:15
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: S60 2004, Octavia 2013
    Silnik: 2.5T, 1.6tdi

    Re: Rozwojowe auto do 30 tys.

    14 Lis 2017, 22:30

    Invi napisał(a):Chyba przestanę szanować moderatora

    Nie musisz mnie szanować... trzeba spojrzeć prawdzie w oczy, silnik który ma problem zrobić bez remontu 100tyś.km. w Wawie jest aż jeden mechanik który coś przy tym silniku ogarnie a sama jazda... tu też potrzeba wielbiciela bo zwykły hondziarz lubiący wiertarki to za mało. A swapy wyższa szkoła jazdy i raczej nie przy jednym aucie w domu. Zresztą jak bym miał się grzebać przy takim czymś to wolałbym już is300 wydłubać lub coś z 2jz.
    szybki
    Moderator - Tuning
     
    Posty: 4544
    Rejestracja: 24 Sty 2013, 20:48
    Prawo jazdy od: 19 07 1994
    Auto: Toyota
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sport/Coupe

    Re: Rozwojowe auto do 30 tys.

    14 Lis 2017, 22:35

    szybki napisał(a):silnik który ma problem zrobić bez remontu 100tyś.km


    Bez przesady... Wymieniasz uszczelniacze, zestaw kupujesz, wymieniasz i jeździsz kolejne 100 tyś. Aha, zrobisz te 100 tyś autem do czerpania radości z jazdy? Po 20-30 tyś rocznie?

    szybki napisał(a):w Wawie jest aż jeden mechanik który coś przy tym silniku ogarnie


    A to już wina naszych mechaników, bo każdy kto się zna i ma pojęcie a nie jest wymieniaczem to z książką i narzędziami ten silnik ogarnie. Również przesadzasz, może jest jeden co się ogłasza hucznie, ale więcej osób go zrobi.

    szybki napisał(a):Zresztą jak bym miał się grzebać przy takim czymś to wolałbym już is300 wydłubać lub coś z 2jz


    Tu zgoda. Lepiej wrzucić turbo i wystroić i tyle, koniec zabawy z silnikiem, pozostaje zawiecha.
    galakty
    Stały forumowicz
     
    Posty: 4049
    Rejestracja: 31 Sie 2012, 10:00
    Prawo jazdy od: 23 08 2012
    Auto: Megane I PHII
    Silnik: 1.6 16V 110
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1999

    Re: Rozwojowe auto do 30 tys.

    14 Lis 2017, 22:45

    galakty napisał(a):Bez przesady... Wymieniasz uszczelniacze, zestaw kupujesz, wymieniasz i jeździsz kolejne 100 tyś. Aha, zrobisz te 100 tyś autem do czerpania radości z jazdy? Po 20-30 tyś rocznie?

    Ja już nie będę dyskutować o rx8 bo to tak jak z miłośnikami civiców które są lepsze od najlepszych z tym że civic jakoś trzyma cenę a rx8 jej nie trzyma.
    Temat jest krótki rx8 w dobie turbo jest żenadą a do tego nie ma gdzie tego serwisować.
    galakty napisał(a):Tu zgoda. Lepiej wrzucić turbo i wystroić i tyle, koniec zabawy z silnikiem, pozostaje zawiecha.

    Oj widzisz to tak jak z tą łatwością naprawy rx8... to wrzucenie turbo do is300 to około "tylko" 30k a akurat w zawieszeniu dużo nie trzeba robić :D

    p.s.

    Mit głosi że w is300 za 10k. ogarnie się turbo :ok:
    szybki
    Moderator - Tuning
     
    Posty: 4544
    Rejestracja: 24 Sty 2013, 20:48
    Prawo jazdy od: 19 07 1994
    Auto: Toyota
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sport/Coupe

    Re: Rozwojowe auto do 30 tys.

    14 Lis 2017, 22:48

    szybki napisał(a): w Wawie jest aż jeden mechanik który coś przy tym silniku ogarnie


    Zgłębiałem kiedyś temat, kwestia lęku przed tym co nieznane. Budowa silnika wankla a co za tym idzie wymiana uszczelniaczy to banalnie prosta sprawa. Wystarczą chęci i nawet samouk to zrobi

    RX8 kupuje się właśnie dla silnika a nie żeby go wymieniać
    Invi
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 2278
    Rejestracja: 04 Cze 2016, 16:15
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: S60 2004, Octavia 2013
    Silnik: 2.5T, 1.6tdi

    Re: Rozwojowe auto do 30 tys.

    14 Lis 2017, 22:56

    mmaf napisał(a):A co mówicie o a4 b7 1,8t albo 2.0tfsi ?


    Jak dla mnie tylko 2,0tfsi, 1,8T startuje z "zaledwie" 163 koni żeby dobić do 250 to trochę włożysz w osprzęt.
    Lepiej szukaj TT 225 konne albo Leona 1,8t 225
    Albo nowsza konstrukcja inna płyta Golf V, A3 2,0T

    Volvo 2,5T w sumie też fajne.

    S4B5 extra gdyby nie masa trupów + olbrzymie koszty utrzymania które Cię zjedzą :D

    Ewentualnie jeszcze inna opcja :D
    lżejsza buda czyli Ibiza III Cupra + modzenie, albo Colt CZT + mody.
    Takie auta obawiam się że potrafią mocarne 2 tonowe V8 doganiać, bo przy 1100 kg 200 koni to F16 :D
    Pionek
    Aktywny
     
    Posty: 365
    Rejestracja: 14 Gru 2016, 16:30
    Auto: Honda Accord
    Paliwo: Benzyna

    Re: Rozwojowe auto do 30 tys.

    14 Lis 2017, 23:02

    Invi napisał(a):Zgłębiałem kiedyś temat, kwestia lęku przed tym co nieznane. Budowa silnika wankla a co za tym idzie wymiana uszczelniaczy to banalnie prosta sprawa. Wystarczą chęci i nawet samouk to zrobi


    Powiem Ci taak bo może zyskam szacun :D

    Podstawowy problem nic nie wydłubiesz przy tym silniku co chce robić autor tematu... następny problem charakterystyka tego silnika oraz warunki prawidłowego korzystania z niego wymagają miłośnika... nie będę się wdawał w szczegóły bo już ich nie pamiętam ale razem z wymianą oleju robi się badanie kompresji która szybko potrafi zniknąć, dolewki oleju na 10tyś.km. nawet 10l oleju!!!!, remont potrafi kosztować nawet 7k. już nie wspomnę o technice jazdy czyli potrzeba technologiczna wysokich obrotów, nie hamowanie biegami itp.
    Do tego dołączymy sobie dostępną moc pod czerwonym polem i robi się max lipa.
    Ogólnie:
    Auto dla typowego miłośnika rx8 dla nikogo więcej :no:
    szybki
    Moderator - Tuning
     
    Posty: 4544
    Rejestracja: 24 Sty 2013, 20:48
    Prawo jazdy od: 19 07 1994
    Auto: Toyota
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sport/Coupe
     
    • Warto przeczytać
    • Alfa Romeo Stelvio
      Tańczące dziewczyny
      Helikopter - loty wycieczkowe
      Renault Kangoo Z.E. - 10000 sprzedanych egzemplarzy